امام جمعه الشتر:

دشمنان در صدد اختلاف‌افکنی و ترویج بدبینی در بین شیعیان هستند

حجت الاسلام «سید سجاد موسوی» گفت: دشمنان با جنگ رسانه‌ای وحاشیه سازی در صدد خدشه دارکردن وحدت مسلمان و برهم زدن انسجام پیاده روی اربعین هستند.
کد خبر: ۳۰۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ - 14September 2018

دشمنان در صدد اختلاف افکنی و ترویج بدبینی در بین شیمیان هستندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید سجاد موسوی» در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تسلیت ایام محرم، ایام حزن و اندوه شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری در مورد جنگ رسانه ای دشمن و مسئولیت نیروهای انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه با یک جنگ رسانه‌ای مواجه هستیم که از اتاق فکر به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه یک رسانه ای حاشیه‌سازی می‌کند و همه کانال ها فعال می شود تا ذهن شیعیان را دچار تشویش کنند، تصریح کرد: همگام با این جنگ رسانه‌ای برعکس آن را در کشور همسایه تبلیغ می‌کنند و این وحدت و انسجام پیاده روی اربعین را خدشه دار  می‌کنند؛ دشمنان درصدد اختلاف افکنی و ترویج بدبینی در بین شیعیان هستند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه در بخش مسائل اقتصادی امروزه دشمن با جنگ رسانه‌ای کدهایی می‌دهد که آینده اقتصادی ما را خراب کند، افزود: با ارائه تصویری از وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران و بدبینی مردم به دنبال این هستند که با ملت ایران مقابله کنند، این جنگ های اقتصادی نیز بیشتر اوقات از داخل کشور کنترل می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اگر به آموزه های دینی واقف باشیم باید به خیلی از این مسائل جواب بدهیم و در مقابل این جنگ رسانه‌ای ایستادگی کنیم، ادامه داد: باید انگیزه و امید را در دل مردم زنده کنیم که انسان با امید زنده است.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه ای مسئولیت نیروهای انقلابی و مسئولان کشور را بیشتر می کند، تصریح کرد: مردم بدانند با فضل پروردگار از این جنگ رسانه ای و اقتصادی عبور می کنیم و با وحدت و همدلی از این جنگ سربلند بیرون خواهیم آمد.

امام جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، اظهار داشت: مسئولین و بانیان هیئت ها که در دستگاه با عظمت امام حسین (ع) مشغول به کار هستند؛ باید با رفتار و عرض ادب و با زیبایی کلام با زائران امام حسین برخورد کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در خیمه امام حسین (ع) هم شور حسینی برقرار باشد و هم شعور حسینی بیان شود؛ تصریح کرد: عزاداران باید از منبر مجلس امام حسین (ع) بهره بگیرند؛  مجلس امام حسین باید سنگین و در خور شان سیدالشهدا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها