امام جمعه «الیگودرز»:

گلزار شهدای «الیگودرز» وضعیت مطلوبی ندارد/ درباره شهدا آن‌گونه که شعار داده می‌شود عمل نمی‌شود

حجت‌الاسلام «محمد علی ارزنده» با اشاره به اخبار منتشره شده در مورد ساماندهی گلزار شهدای شهرستان «الیگودرز»، گفت: وضعیت گلزار شهدا شهرستان وضعیت مطلوبی نیست، در پنج سال گذشته جلسات گوناگونی با مسئولان مختلف برگزار و تصمیماتی اتخاد شده است، اما متاسفانه در عمل هیچ کاری انجام نشده است.
کد خبر: ۳۰۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ - 14September 2018

گلزار شهدای «الیگودرز» وضعیت مطلوبی ندارد/ درباره شهدا آن‌گونه که شعار داده می‌شود عمل نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «محمد علی ارزنده» امام جمعه شهرستان «الیگودرز» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از خدمات دولت، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در هر کجا هستیم از دولت حمایت کنیم و هیچ‌کس حق ندارد در پیشبرد خدمات دولت سنگ‌اندازی کند.

وی گفت: امروز زمان جنگ علیه دشمن است، زمان جنگ اقتصادی است. پس هر کسی در نظام است به هر طریقی کاری می‌کند نباید پشتش را خالی کرد و باید حمایت کرد و امروز حمایت از دولت واجب شرعی است، اگر بدانیم سنگی را برمی‌داریم به اسم دولت تمام می‌شود باید این کار را انجام بدهیم و حمایت کنیم؛ چرا که بحث دولت و نظام بحث جدای از هم نیست.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم، افزود: در ایام عزاداری و سوگواری ماه محرم سعی کنیم اصل را فدای فرع نکنیم، یعنی مجالس عزاداری فقط به مراسم سینه‌زنی و مداحی خلاصه نشود، بلکه کنار شور حسینی، معارف عاشورا و کربلا هم بیان شود تا مردم با هدف و نیت سالار شهیدان آشنا شوند و در آن راه قدم بردارند. عاشورای سال ۶۱ قمری هنوز غروب نکرده است باید حسینی باشیم و حسینی بمانیم و راه او را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام ارزنده با اشاره به اخبار منتشره شده در مورد ساماندهی گلزار شهدای شهرستان «الیگودرز»، گفت: وضعیت گلزار شهدا شهرستان وضعیت مطلوبی نیست، در پنج سال گذشته جلسات گوناگونی با مسئولان مختلف برگزار و تصمیماتی اتخاد شده است، اما متاسفانه صورت‌جلسه‌ها، تقسیم مسئولیت‌ها، تخصیص بودجه و سخنرانی‌های بسیاری صورت گرفته، ولی در عمل هیچ کاری انجام نشده است.

وی افزود: ضمن تشکر از همه مسئولان مربوطه باید گفت آن‌گونه که شعار داده می‌شود عمل نمی‌شود. از شهدا و راه شهدا گفته می‌شود، ولی هیچ کاری برای شهدا انجام نمی‌دهند. این چند سال اخیر در این شهرستان چه کاری برای شهدا انجام شده است، فقط یک قبرستان است که ساماندهی آن هم چندین سال به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار