فرمانده سپاه «الیگودرز»:

عده‌ای برای مقابله با نظام اسلامی کمر همت بسته‌اند/ ناامید کردن مردم جرمی نابخشودنی است

«محمد برامکی» گفت: عده‌ای برای مقابله با نظام اسلامی کمر همت بسته‌اند چه از لحاظ نظریه‌پردازی، چه از راه تبلیغات مسموم سیاسی، موذی‌گری‌های گوناگون که بر نظام خدشه وارد کنند، اما مسئله آن‌ها مسئولان و مدیران نظام نیست، بلکه هدف‌شان نظام اسلامی و خود اسلام است.
کد خبر: ۳۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ - 14September 2018

ناامید کردن مردم جرمی نابخشودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد برامکی» فرمانده سپاه شهرستان «الیگودرز»، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: بر هر مکلفی طبق اصول اسلام واجب است که شرایط و مراتب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را یاد بگیرد تا خدایی نکرده در راه و روش خود دچار خلاف و یا مشکلی نشود.

وی گفت: امروز بزرگترین معروف را اگر بخواهیم نام ببریم و حاضر باشیم جان‌مان را فدای آن کنیم، راه امام حسین (ع) است و بزرگ‌ترین نعمت خدا بر روی زمین، وجود نظام اسلامی است و دفاع همه جانبه از این نعمت خدایی، وظیفه آگاهانه، عالمانه و عاقلانه همه مردم ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان «الیگودرز» با توجه به شرایط فعلی جامعه، افزود: دفاع یعنی این‌که ما نگذاریم هر شبهه‌ای و تخریبی به این نظام وارد شود؛ لذا دیده می‌شود که در فضای مجازی هر جنایتی که حتی سر سوزنی واقعیت ندارد منتشر می‌شود و چه تهمت‌هایی که نمی‌زنند، ما وظیفه روشنگری داریم.

برامکی تصریح کرد: امروز کسانی که داعیه‌دار فرهنگ غرب بودند، تمام کشتی‌های‌شان به گل نشسته و برگشته‌اند از احکام اسلام الگو می‌گیرند؛ لذا بر همه مردان و زنان مسلمان واجب است که احکام اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرلوحه کار قرار خود دهند.

وی عنوان کرد: عده‌ای برای مقابله با نظام اسلامی کمر همت بسته‌اند چه از لحاظ نظریه‌پردازی، چه از راه تبلیغات مسموم سیاسی، موذی‌گری‌های گوناگون که بر نظام خدشه وارد کنند، اما مسئله آن‌ها مسئولان و مدیران نظام نیست، بلکه هدف‌شان نظام اسلامی و خود اسلام است.

فرمانده سپاه «الیگودرز» با بیان این‌که این نظام امروز قله‌هایی را فتح کرده است که تمام دنیا انگشت به دهان مانده‌اند، تصریح کرد: انقلاب ما به یک بلوغ و تکامل اساسی رسیده است و شک نکنید که این بلوغ می‌تواند بالنده‌تر شود، چنان‌که ما قدرتمندترین بازیگر صحنه منطقه هستیم.

برامکی اظهارداشت: امروز بزرگ‌ترین تخلف ناامید کردن مردم برای سست کردن پایه‌های نظام است، متاسفانه کسانی آگاهانه و یا ناآگاهانه فکر می‌کنند که با نقد کردن همه جانبه دولت می‌شود درد را دوا کرد، ولی در عمل مردم را ناامید می‌کنند و باید بدانند ناامید کردن مردم، جرمی نابخشودنی است؛ چرا که این مردم یعنی امت و این امت امام دارد و گوش به فرمان امام هستند.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه‌نشینان شهر «الیگودرز»، گفت: متأسفانه هیچ تدبیری برای ساماندهی حاشیه‌نشینان شهر اندیشیده نشده است، چنان‌که در طی سال‌های گذشته این منطقه توسعه ناپایدار و نامتوازن پیدا کرده است و امروز مردم این منطقه مشکلات جدی و بسیاری دارند و از کم‌ترین امکانات و حد رفاه برخوردار نیستند.

فرمانده سپاه «الیگودرز» افزود: حاشیه‌نشینان شهر «الیگودرز»، خانه بهداشت، مدرسه، مسجد و خانه عالم و حتی یک پل هوایی برای عبور و مرور به داخل شهر هم ندارند و به‌طور کلی هیچ کار فرهنگی در این منطقه صورت نگرفته است که امیدواریم شهرداری، شورای شهر و ادارات ارائه‌دهنده خدمات نظارت بیشتری داشته باشند.

برامکی با توجه به انتشار اخبار منتشره پیرامون ساماندهی گلزار شهدا خاطرنشان کرد: بار‌ها در جلسات شورای اداری و شورای تأمین، تأکید کرده‌ایم که گلزار شهدای شهرستان «الیگودرز» وضعیت مطلوبی ندارد، واقعاً وضعیت گلزار شهدا زیبنده این شهرستان و این نظام نیست. در کنار قبر سردار شهید ما چه می‌گذرد؟ نهاد‌های مسئول برای رفع مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار