برگزاری دوره آموزش روایتگری در مشهد

به منظور کادر‌سازی در حوزه روایتگری دفاع مقدس یک دوره آموزشی روایتگری در سطح مقدماتی نیمه دوم مهرماه سال‌جاری در مشهد برگزار می­‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 15September 2018

برگزاری دوره آموزش روایتگری در مشهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، انجمن راویان فتح رضوی با مشارکت فرهنگسرای پایداری و سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) یک دوره آموزش مقدماتی روایتگری را در نیمه دوم مهرماه برگزار می­‌کند.

برخورداری از فن بیان و سلامت و توانایی جسمی متناسب با وظایف محوله از شرایط عمومی ثبت نام در این دوره است. از شرایط اختصاصی شرکت در این دوره، می‌­توان به دارا بودن حداقل 20 سال و حداکثر 30 سال سن، داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا و یا سطح 2 حوزه و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی اشاره کرد.

شرکت کنندگان در این دوره، پس از طی دوره مقدماتی و کسب نمره قبولی در آزمون، جهت گذراندن دوره مقدماتی سطح 2، تکمیلی و تخصصی معرفی خواهند شد. فرزندان شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین فرهنگیان، بسیجیان، طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی جهت شرکت در این دوره در اولویت قرار دارند.

علاقه‌­مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی می­‌توانند تا 15 مهرماه، روزهای فرد از ساعت 8 الی 13 به دفتر انجمن راویان فتح رضوی واقع در خیابان امام رضا (ع) - بین ایزدی 33 و 35 مسجد ایزدی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار