مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در قزوین

«مهدی طاهرخانی» گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، بیش از ۵۰۰ برنامه شاخص در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 15September 2018

اجرای بیش از 500 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در قزوینسرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: تقارن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت عبدالله الحسین (ع) اتفاق بسیار خوبی است؛ چرا که شهدا با الگو قرار دادن فرهنگ عاشورایی، پا در عرصه نبرد با دشمنان اسلام قرار دادند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «امام حسین احیا کننده دین اسلام از صدر اسلام تا آخرالزمان بود»، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پیام‌های خود، شهدای جنگ تحمیلی را در کنار شهدای کربلا قرار می‌دادند و این نشان از تأثیر حماسه عظیم عاشورا بر حضرت امام و بزرگی کار رزمندگان دفاع مقدس بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان از ۳۱ شهریور با رژه سراسری نیرو‌های مسلح استان به میزبانی لشکر ۱۶ زرهی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد، تأکید کرد: رونمایی از پنج عنوان کتاب دفاع مقدس، همایش‌ها و مراسم‌های بزرگداشت شهدا و رزمندگان، برنامه‌های فرهنگی هنری، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان، اجرای ویژه برنامه‌هایی از صدا و سیما، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، کتاب و عکس و فضاسازی سطح شهر و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار