آیت‌الله معلمی مطرح کرد؛

برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه حضرت امام (ره) در مازندران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر برگزاری مسابقه‌ای با موضوع وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۰۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 15September 2018
برگزاری مسابقه با موضوع وصیت نامه حضرت امام (ره) در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست ویژه برنامه‌ریزی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، بر ضرورت توجه به مباحث مختلف مربوط به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم، اجرای ۱۰ برنامه ویژه در ۱۰ شهرستان که در جریان انقلاب شهید و جانباز تقدیم کرده‌اند، ضرورت دارد.
 
وی ضمن ارائه پیشنهاداتی مبنی بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح استان، گفت: تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران، مصاحبه با آسیب‌دیدگان در جریان تظاهرات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه ویژه برای متولدین بهمن ۵۷ باید در دستور کار قرار گیرد.
 
آیت‌الله معلمی نسبت بر چاپ و در اختیار قرار دادن وصیت نامه سیاسی - الهی امام خمینی (ره) در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: همچنین برگزاری مسابقاتی در قالب وصیت‌نامه امام (ره) باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه توجه به سیره و وصیت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر می تواند ما را نجات دهد بر لزوم توجه به این بخش تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار