یادداشت/ مهدی مقاری

‍ سبکبالی از جنس شجاعت

شهید رحیم رجبی نارکی پس از 36 سال بازگشت؛ هر زمان که عرصه زندگی بر مردم تنگ و سخت می‌شود، یکی از شما می‌آید! هرچند که شما هر کدامتان، یک لشکرید.
کد خبر: ۳۰۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 15September 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مهدی مقاری در دلنوشته‌ای نوشت: «رحیم از شماست! شجاع و دلاور، رشید و باصلابت، فرمانده و مقتدر و در یک کلام، شهید عزت‌آفرین که با آمدنش، افسار‌های بزرگ از جسم نالان و غل و زنجیر از پای ما، باز شده تا ما را با خود از این فرش به سوی عرش برد.

همه شهر در نبود و فقدان مادر و پدرت که سال‌ها چشمانشان، به زنگ درب خانه دوخته بود و خیره ماند، داغدار و گریانند، زندگی بی تو و آن برادر شهیدت، صفایی در خانه نگذاشته بود، وگرنه آن‌ها می‌ماندند و برای آمدنت، کوچه را آب و جارو می‌کردند.

آب و جاروی کوچه با ما! ولی بند زدن دل شکسته خواهران و برادرانت با کیست؟ کدامین دوره را برای آمدنت، گردیده‌اند و کدامین روضه را برای تو خوانده‌اند و کدامین دخیل را برای تشرفت، بسته‌اند؟

عابدی که از رمضان به سوی معبود شتافت، شجاعی که تسلیم رضای حق تعالی گشت و جنگاوری که در دل خاک اهریمن، سال‌ها ماند تا ما برویم و کربلای حسین (ع) را زیارت کنیم و حتی معبری برای عبور ما گشود و از آنجا پلی به سعادت برای ما بنا نهاد.

شهید رحیم رجبی نارکی در عملیات رمضان و در سال 1361 در جنوب شهر بصره عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و در چند ماه اخیر، در پی تفحص، پیکر مطهرش کشف و شناسایی شد تا در جوار پدر و مادر عزیزش و برادر و عموی شهیدش در خاک میهن اسلامی برای همیشه تاریخ بیارامد تا ما بیدار بمانیم و راهش را ادامه دهیم!»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها