فرمانده سپاه کردستان خبر داد؛

برگزاری رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در کردستان

سردار «محمد حسین رجبی» گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در ۲ مرحله انجام می‌گیرد که مرحله اول آن از تاریخ ۹ شهریور‌ماه در قالب اعزام ۲۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم آغاز شده است و مرحله دوم این رزمایش هم روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 15September 2018

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «محمد حسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران و رسانه‌های گروهی استان، اظهار داشت: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور ۲۰ گردان که سه گردان آن در سنندج است، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در کردستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که ترکیبی از تهدایدات دشمنان و عملیات روانی بر علیه مردم و شروع جنگ اقتصادی وجود دارد، لذا این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه استان کردستان گفت: جلوگیری از تحرکات دشمنان، تقویت روحیه‌ مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مأیوس‌سازی دشمن و تقویت نیرو‌های عمل کننده، از اهداف برگزاری این رزمایش است.

سردار رجبی یادآور شد: به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند، به موقع وارد صحنه می‌شوند و با تهدیدات دشمن عملیات مقابله‌ای دارند.

به گفته‌ سردار رجبی، این رزمایش در ۲ مرحله انجام می‌گیرد که مرحله‌ اول آن از تاریخ ۹ شهریور‌ماه در قالب اعزام ۲۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم آغاز شده است و مرحله‌ دوم این رزمایش هم روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که ناظر به ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید «شهرامفر» کردستان در ادامه تشریح کرد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند، مردم پای انقلاب ایستاده‌اند.

سردار رجبی با بیان این‌که فرهنگ خدمت‌رسانی بدون منت در همه وجود ندارد، تاکید کرد: کار‌های ما ناظر بر این است که مشارکت دولت و مردم هم وجود داشته باشد.

وی در ادامه به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از ۳۱ شهریورماه که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که بیش از ۴۰ عنوان برنامه و ۸۰۰ ریزبرنامه در طول هفته در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی گفت: زنگ مقاومت، اعزام یک گروهان با لباس کردی جهت اجرای رژه در تهران، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دلجویی از خانواده شهیدان و افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و اعزام اکیپ‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان، از جمله‌ این برنامه هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها