معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید خراسان جنوبی:

پیکر شهید «احمدعلی لکزایی» ۲۶ شهریورماه تشییع می‌شود

«مهدی نارمنجی» گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «احمدعلی لکزایی»، ۲۶ شهریورماه در «بیرجند» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 15September 2018

مراسم تشییع شهید «لکزایی» دوشنبه برگزار می‌شود«مهدی نارمنجی» معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «احمدعلی لکزایی» ساعت ۷:۲۰ فردا (یک‌شنبه) از فرودگاه بیرجند انجام و بعد از مراسم استقبال، پیکر مطهر شهید به ساختمان ستاد کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی منتقل می‌شود.

وی بیان داشت: امروز نیز نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان ارشد نظامی استان، با خانواده این شهید والامقام دیدار می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید خراسان جنوبی افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام، فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد «باقرالعلوم» برگزار خواهد شد.

نارمنجی عنوان کرد: همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام، صبح روز دوشنبه برای میثاق با آرمان‌های شهدا به استانداری خراسان جنوبی منتقل شده و مراسمی در آن محل برگزار می‌شود.

وی درخصوص مراسم تشییع این شهید والامقام اعلام کرد: این مراسم با حضور مردم شهیدپرور بیرجند و مسئولان استانی ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه از محل مصلی (هیئت ابوالفضلی) بیرجند آغاز و پیکر مطهر شهید در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار