رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

آغاز به کار مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در 5 رشته

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس گفت: این مرکز در 5 رشته در سال تحصیلی 94-93 کار خود را آغاز کرده است و ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید در هر رشته 40 نفر و در مجموع 200 نفر پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 12October 2014

آغاز به کار مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در 5 رشته

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار سیروس سجادیان در آیین افتتاحیه مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در شیراز ضمن اعلام آغاز به کار مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در پنج رشته، بیان کرد: در جهان امروز مهمترین عنصر تشکیل دهنده قدرت دانش است و در صورتی که دانش نباشد بدست آوردن قدرت هم در تمامی عرصهها امکان پذیر نیست.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه که نیازها دایما در حال تحول هستند و ناجا و کارکنان آن هم باید خود را به روز کنند، تاکید کرد: دانشجویان انتظامی و مراکز علمی وابسته به ناجا باید محیط بیرونی را رصد کنند و یادگیرندگی را به منظور رسیدن به قلههای ترقی ترویج دهند.

وی اظهار داشت: یکی از اهدافی که در دستور کار مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان است، تعامل و هدایت دانشگاهها، صاحب نظران و پژوهشگران مراکز علمی در راستای تامین  نیازهای علمی ناجا است که این عمل کاهش هزینه و وقت را دنبال دارد، و با تقویت نگاه علمی و پژوهشی و استفاده از فناوری و تکنولوژی میتواند بخش قابل توجهی از نیازهای نیروی انسانی را حل کند.

سردار سجادیان تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس نیازمند همکاری و استفاه از توانمندیهای دانشگاهها، مراکز علمی، نخبگان، محققان، شرکتهای دانش بنیان و پژوهشکدههای استان است تا به ظرفیت علمی لازم برسد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: این مرکز با پنج رشته شامل کاردانی حرفهای حقوق - امور ضابطین، کاردانی حرفهای حقوق – نگارش حقوقی، کاردانی تربیت بدنی – گرایش مربیگری تیراندازی، کارشناسی حرفهای پدافند غیر عامل و کارشناسی حرفهای عملیات امداد و نجات است که در سال تحصیلی 93-94 کار خود را آغاز کرده است و ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید در هر رشته 40 نفر و 200 نفر پیش بینی شده است.

وی گفت: مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با همت فرمانده انتظامی استان مجهز به مجتمع آموزشی، سالن چند منظوره ورزشی، سالن همایش و گردهمایی علمی، سالن جلسات و نشستهای علمی و سالن ورزش رزمی است و نزدیک به 60 نفر استاد مجرب و با سابقه درون و برون سازمانی در رشتههای مختلف شناسایی و جذب شدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار