مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» با کارشکنی مواجه است

«حمیدرضا گرامی» گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید نسبت به ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در مراکز خود بیشتر تلاش کنند و مانع ارائه آن نشوند؛ چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده که کارشکنی‌هایی از سوی بعضی افراد صورت می‌گیرد که این موضوع نشان‌دهنده تنگ‌نظری‌هاست.
کد خبر: ۳۰۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 16September 2018

آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها یک امر ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، در مراسم گردهمایی اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» استان، دوران دفاع مقدس را یک الگوی موفق در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: آموزش درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس و همچنین الگو‌های موفق حوزه‌های مختلف را به نسل‌های آینده منتقل کند.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید نسبت به ارائه این درس در مراکز خود بیشتر تلاش کنند و مانع ارائه آن نشوند؛ چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده که کارشکنی‌هایی از سوی بعضی افراد صورت می‌گیرد که این موضوع نشان‌دهنده تنگ‌نظری‌ها است.

گرامی گفت: اگر به آموزش توجه کنیم و تمرکز‌ها به آموزش درست باشد، می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های لازم برسیم و آموزش زمینه‌ساز سایر موفقیت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار