مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

بسیجیان امروز باید مثل سربازان روح‌الله باشند و به شهدا اقتدا کنند

«محمدمهدی ابوالحسنی» گفت: بسیجیان امروز باید مثل سربازان روح‌الله باشند و به این شهدا اقتدا کنند و هر کس می‌خواهد بداند نسبت به ولایت چگونه باشد و چگونه رفتار کند، به زندگی شهید «مغفوری» مراجعه کند.
کد خبر: ۳۰۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ - 16September 2018

شهدا با لباس بسیجی به اوج رسیدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جمع گردان‌های بسیجی شرکت‌کننده در رزمایش سپاهیان «حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲» اظهار داشت: سال ۱۳۶۵ در کشور یک اتفاق بزرگ افتاد و مردم آماده شدند و گروه‌گروه به سمت جبهه حرکت کردند و با حضور آن‌ها ۲ عملیات‌‌های بزرگ «کربلا ۴» و «کربلا ۵» رقم خورد که شما بسیجیان در این رزمایش باید به رزمندگان این ۲ عملیات اقتدا کنید.

وی افزود: شما که امروز در لباس بسیجی هستید، مطمناً با فرهنگ شهدا آشنایید و آن‌ها را می‌شناسید و شهدای عملیات عملیات‌های «کربلا ۴» و «کربلا ۵» هم با همین لباس بسیجی در این عملیات‌ها به اوج رسیدند.

ابوالحسنی با اشاره به وصیت‌نامه شهید «محسن برهانی»، گفت: «محسن برهانی» از هم‌سن و سالان شما بود که شهید شد و در وصیت‌نامه‌اش به نکاتی اشاره می‌کند که نشان از به کمال رسیدن این شهید بزرگوار دارد و لازم است شما این وصیت‌نامه را حتما بخوانید و در زندگی به کار ببندید.

وی گفت: بهترین آدم‌های این عالم را باید در بین شهدا جستجو کرد و باید دید که آن‌ها چه کاری انجام دادند که خداوند خریدار آنان شد و این‌قدر برای خداوند عزیز شدند و مقام «عند ربهم یرزقون» به شهدا عطا شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان این‌که ولایت‌مداری را باید از امثال شهید «مغفوری» بیاموزیم، به بیان خاطره‌ای از این شهید والامقام پرداخت و گفت: شما بسیجیان، امروز باید مثل سربازان روح‌الله باشید و به این شهدا اقتدا کنید و هر کس می‌خواهد بداند نسبت به ولایت چگونه باشد و چگونه رفتار کند، به زندگی شهید «مغفوری» مراجعه کند.

وی با بیان این‌که باید شهدا را بشناسیم، گفت: شهدا دفتر محاسبات داشتند و خود را محاسبه می‌کردند و شما نیز مانند شهدا باید عامل و عمل کننده باشید و نسبت به این لباسی که بر تن دارید باید جواب دهید.

ابوالحسنی با بیان این‌که وجود اشخاص انقلابی در کشور موجب شده است که همه شیاطین عالم علیه ما بسیج شوند، افزود: جمهوری اسلامی ان‌شاءالله این پرچم را به دست امام زمان (عج) می‌رساند، به شرط این‌که شما باید بسیجی‌های سال ۱۳۶۵ باشید و تمام فعالیت‌های خود را با این شهدا تنظیم کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها