فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش:

ارتقاء سطح نیرو‌های مسلح مایه امید مردم و مسئولان کشور است

امیر سرتیپ دوم «حسن شهرکی» گفت: باید بتوان سطح نیرو‌های مسلح را ارتقا بخشید تا مایه امید مردم و مسئولان کشور باشند و رضایتمندی آن‌ها را جلب کنیم تا دشمنان ناامید شوند و ارزش‌های شهدا بیش از پیش نمایان شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 16September 2018

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «حسن شهرکی» فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش و نماینده ارشد نظامی آجا در استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح نظام جمهوری اسلامی منحصر به‌فرد هستند؛ چرا که در هیچ یک از نیرو‌های مسلح دنیا، مباحث اعتقادی و ایمانی جایگاهی ندارد ولی در رأس نیرو‌های مسلح ما ولایت فقیه و مرجعیت فقیه قرار دارد و همواره فرامین ایشان انجام می‌شود که این فاکتور شاخص نیرو‌های مسلح این نظام است.

وی با بیان این‌که ارزش‌های دفاع مقدس همان ارزش‌های صحنه عاشورا بود، افزود: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع قدس به صورت چرخشی و هر ساله بر عهده ارتش یا سپاه با نهایت هم‌افزایی و هماهنگی صورت می‌گیرد.

نماینده ارشد نظامی آجا در استان اصفهان درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: دیدار فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه در استان در ۱ مهرماه، برگزاری محفل انس با قرآن در کلیه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در ۳ مهرماه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در ۵ مهرماه، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس و اعزام سخنران و راوی دفاع مقدس به سطح مدارس استان، از جمله برنامه‌های ستاد ارتش در هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، رژه نیرو‌های مسلح در روز شنبه ۳۱ شهریور به صورت همزمان در «آران و بیدگل»، «شهرضا» و «اصفهان»، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در میدان امام خمینی (ره) و اجرای نمایش توان رزمی نیرو‌های مسلح، دیدار فرماندهان و کارکنان نیرو‌های ملسح با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است.

شهرکی تصریح کرد: باید بتوان سطح نیرو‌های مسلح را ارتقا بخشید تا مایه امید مردم و مسئولان کشور باشند و رضایتمندی آن‌ها را جلب کنیم تا دشمنان ناامید شوند و ارزش‌های شهدا بیش از پیش نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب چهره‌های شاخص کشور که سرمایه‌های بزرگ نظام بودند، ترور شدند، اما جریان انقلاب مسیر خود را ادامه داد و امیدواریم بتوانیم ما هم امانت گران‌سنگ شهدا را بهترین شکل به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار