مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره استانی «رسانه و هفته دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

«امیرعباس آسمند» از برگزاری نخستین جشنواره استانی «رسانه و هفته دفاع مقدس» در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: محور‌های این جشنواره شامل «گزارش»، «یادداشت»، «عکس‌نوشته» و «کلیپ» هستند.
کد خبر: ۳۰۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 16September 2018

برگزاری نخستین جشنواره استانی «رسانه و هفته دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، از برگزاری نخستین جشنواره استانی «رسانه و هفته دفاع مقدس» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با موضوع گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و رزمایش ۲۰ هزار نفری «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که محور‌های این جشنواره شامل «گزارش»، «یادداشت»، «عکس‌نوشته» و «کلیپ» هستند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مهرماه ۹۷ به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان به نشانی یاسوج، بلوار امام خمینی (ره)، جنب کنگره شهدای استان ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۱۴۳۴۲۱۸ و ۰۹۱۷۱۴۳۶۸۴۷ تماس بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: این هفته فرصت ارزشمندی برای تبیین ناگفته‌های جنگ و حماسه‌های آن دوران برای نسل جوان است.

آسمند بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به رسالت خود، به طرق مختلفی سعی در ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس دارد تا چراغ راهی برای نسل‌های آینده باشد.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس هنوز تازگی داشته و نیاز به موشکافی و تحقیق بیشتری دارد، ابراز کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس مانند سرداران و پیام‌رسانان کربلا ترکیبی از بصیرت، پاکی، اخلاق و فداکاری را از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار