فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد؛

کشف محموله ۲۰۰ کیلوگرمی تریاک در لرستان

«محمد مهدیان‌نسب» گفت: با تلاش مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سطح استان لرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۰۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 16September 2018

کشف محموله 200  کیلوگرمی تریاک در لرستانبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی لرستان، امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش‌هایی که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت، بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سطح استان لرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان این‌که برای کشف این محموله، عملیات اطلاعاتی زیادی صورت گرفته است، افزود: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو پارس توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز، بیش از ۲ تُن و ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده  است و علاوه بر آن طی این مدت، ۱۰ هزار و ۸۰۰ قاچاقچی و خرده‌فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵ درصدی داشته است.

مهدیان‌نسب در ادامه بیان کرد: طبق آمار‌ها، استان لرستان از نظر میزان سرقت‌ها در رتبه ۱۷ کشور قرار دارد و علاوه بر آن، بیش از ۹۴ درصد اموال سرقتی نیز پیدا می‌شوند که این امر جز با تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان حاصل نمی‌شد.

وی با بیان این‌که بیش از ۱۶ طرح پیشگیرانه برای مبارزه با سرقت در استان لرستان اجرا شده و علاوه بر آن برای پوشش خلأ‌های انتظامی استان چهار طرح عملیاتی نیز انجام شده است، افزود: استان لرستان در بخش نزاع و درگیری در رتبه ۲۵ کشور قرار دارد که در این حوزه نیز نسبت به سال گذشته کاهش ۹ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: برای حل مشکل تیراندازی‌هایی که در مراسم‌های عروسی انجام می‌شود باید کار فرهنگی صورت گیرد؛ علاوه بر این اقدامات، مجموعه انتظامی لرستان طی طرحی از زوجین و خانواده آن‌ها هنگام عقد در محضر تعهد گرفته می‌شود که مراسم عروسی آنان تیراندازی صورت نگیرد که با این اقدامات، میزان تیراندازی‌ها به‌شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار