عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

حضور ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم/ آمادگی ایران برای کمک‌ به افغانستان در مبارزه با داعش

مسعود گودرزی با اشاره به نقش مؤثر ایران در مبارزه با داعش در عراق و سوریه گفت: ما آمادگی داریم که برای مبارزه با جریان تکفیری در افغانستان به نیروهای این کشور کمک مستشاری کنیم.
کد خبر: ۳۰۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 16September 2018

داوطلبانه برای مبارزه با تروریسم در صف اول ایستاده‌ایم/ کمک‌های مستشاری ایران به افغانستان برای مبارزه با داعش«مسعود گودرزی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به اهداف نظام سلطه که برهم ریختن امنیت منطقه بارزترین آنهاست، اظهار داشت: درگیری، خشونت‌طلبی و به خاک و خون کشاندن کشورهای اسلامی به سرگرمی غربی‌ها تبدیل شده است که حتی نهادهای بین‌المللی حامی حقوق بشر نیز در مقابل جنایات آنها سکوت کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور جریان تکفیری داعش در عراق و سوریه، قتل عام امت اسلامی و تعرض به مقدسات مسلمانان را یکی از دلایل ایجاد این گروه تروریستی دانست و افزود: جنایت‌هایی که داعش به واسطه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و آل سعود مرتکب شد در طول تاریخ سابقه نداشت.

گودرزی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه جبهه مقاومت در جهت سرکوب کردن جریان تکفیری داعش گفت: به جرات می‌توان گفت که از ابتدای ظهور پدیده شوم داعش در منطقه، جمهوری اسلامی در ابتدا در قالب کمک‌های مستشاری و به مراتب در قالب اعزام رزمندگان به منطقه نقش بسزایی در تضعیف و شکست داعش داشت.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه پس از شکست داعش، تروریست‌ها به برخی کشورهای آسیایی نفوذ کردند، تصریح کرد: هدف عمده داعش نفس تازه کردن برای تحقق اهداف اربابان آمریکایی‌شان است که در حال حاضر حضور آنها در افغانستان نیز به دلیل تقویت بنیه برای ادامه دادن به راهشان است.

گودرزی با توجه به تجربه حضور رزمندگان ایرانی در عراق و سوریه در جهت مقابله با داعش گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که مورد آسیب تروریسم قرار داشته، این آمادگی را دارد که به نیروهای افغانستانی در جهت مبارزه با داعش کمک‌های مستشاری ارائه دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار