فرمانده سپاه بابل:

شهدای گمنام اولین مهمانان قدمگاه شهدای بابل شدند

«مرتضی رمضانی» با اشاره به ساخت حسینیه شهدای بابل در قدمگاه شهدای دفاع مقدس این شهرستان، گفت: شهدای گمنام اولین مهمانان این قدمگاه شدند.
کد خبر: ۳۰۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 17September 2018

شهدای گمنام اولین مهمانان قدمگاه شهدای بابل هستند«مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه «بابل» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، به حضور مسئولین سپاه بابل در منزل شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار، پدر شهید خواستار حضور یکی از شهدای گمنام در منزل شهید شد که این اتفاق نیز خواهد افتاد.

وی با اشاره به ساخت حسینیه در محل اعزام رزمندگان بابلی به جبهه، افزود: در همین راستا با کمک خیرین و منابع درآمد شهری، اقدام به احداث بنای ۲ طبقه‌ای کردیم و برحسب این‌که این مکان، محل اعزام و جای پای شهدا بود، نام حسینیه‌ای که احداث کردیم را به نام شهدا نامگذاری کردیم.

رمضانی تصریح کرد: پس از این اقدام، اتفاقات خیلی خوبی در این مکان رقم خورد که یکی از آن‌ها حضور پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام بود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان بابل با حضور چهار گردان «بیت‌المقدس» در این رزمایش شرکت کرد.

وی از حضور نیرو‌های بسیجی در روز رزمایش در نمازجمعه به‌عنوان یکی از برنامه‌های رزمایش یاد کرد و افزود: بابل تنها شهری بود که برنامه حضور بسیجیان را در نمازجمعه پیش بینی و اجرا کرد.

فرمانده سپاه بابل با عنوان این‌که اعتقاد دارم بسیج باید در بدنه مردم حضور داشته و در صحنه میدان باشد، گفت: اقتدار بسیج در میدان عمل نشان داده می‌شود.

وی پیاده‌روی چهار و نیم کیلومتری چهار گردان «بیت‌المقدس» در شهرستان «بابل» را یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش دانست و افزود: با توجه به فشار‌هایی که دشمن بر علیه انقلاب و نظام وارد کرده است، این حضور باعث بازدارندگی دشمن می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها