اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون تخصصی باقرالعلوم (ع)

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت باقرالعلوم (ع) گفت: شهدای محوری دفاع مقدس و نیز شش شهید در قاب یک پوستر در کانون باقرالعلوم (ع) برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی می‌‎شوند.
کد خبر: ۳۰۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 20September 2018

برنامه های هفته دفاع مقدس کانون تخصصی باقرالعلوم (ع) اعلام شد///////در حال ویرایشاحمد یلالی مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت باقرالعلوم (ع) با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس این کانون در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: راویان دفاع مقدس همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس به مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان پسرانه و دخترانه اعزام می‌شوند تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به انتشار ارزش های دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان بپردازند.

وی افزود: معرفی شهدای محوری شهرستان در نیمه اول و دوم سال از جمله برنامه‌های کانون باقرالعلوم (ع) است که از سه سال گذشته آغاز و همچنان به صورت مستمر در مراکز آموزشی مختلف برگزار می‌شود.

 مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت باقرالعلوم (ع) بیان کرد: معرفی شهدای محوری و شاخص دوران دفاع مقدس در یک پوستر ویژه که شامل؛ زندگی نامه شهید، عکس و وصیت و خاطره‌ای زندگی شش شهید را به صورت خلاصه در یک پوستر گردآوری و منتشر شده است، نیز در هفته دفاع مقدس در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

یلالی یادآورشد: ساخت برنامه ویژه شهدا که به معرفی شهدای دفاع مقدسی به ویژه فرماندهان و افراد شاخص در دوران جنگ می‌پردازد یکی دیگر از برنامه های این کانون است. این برنامه  با همکاری شبکه سه برنامه ریزی و ساخته شده است که در ایام هفته دفاع مقدس از شبکه سه پخش می‌شود. 

وی ادامه داد: راویان دفاع مقدس به مراکز آموزشی مختلف در مهدکودک، دبستانها و دبیرستانها ویژه دختران و پسران اعزام می‌شوند تا در زمینه دفاع مقدس، عملیات ها و شهدای دفاع مقدس اطلاعات و آگاهی‌های نسل جوان را افزایش داده و به نشر ارزش‌های اسلامی  بپردازند.

یلالی با اشاره به برنامه ریزی 100 دیدار مردمی با خانواده شهدا خاطر نشان کرد: با نشان دادن عکس دیدار رهبری با خانواده شهدا افراد ترغیب به دیدار خانواده شهدا می‌شوند. بعد از دیدن این عکس از مخاطبان علاقه مند برای رفتن به خانواده شهدا دعوت شده و افرادی که اعلام آمادگی می‌کنند خود افراد با دوستانشان برنامه ریزی کرده و به دیدار خانواده شهدا می‌روند،که تا پایان سال 100 دیدار مردمی انجام می‌شود. بررسی فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس و نمایش آنها در طول هفته دفاع مقدس ویژه دانش آموزان نیز به همت کانون باقرالعلوم (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها