برپایی نمایشگاه کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نمایشگاه‌های کتاب در برخی استان‌های کشور برپا می‌کند.
کد خبر: ۳۰۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ - 16September 2018

افتتاح نمایشگاه کتاب‌های مرکز اسناد به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه های کتاب در برخی استان های کشور خواهد کرد.

این مرکز علاوه بر پژوهش و تحقیق در حوزه جنگ هشت ساله بر اساس اسنادی که در دست دارد، موفق شده است با انتشار کتاب‌های متنوع، طیف بزرگی از پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه را جذب و منابع موردنیاز آن‌ها را تأمین نماید.

راه‌اندازی نمایندگی فروش کتب مرکز اسناد در شهرهای رشت و قم

تا اوایل سال 97 مرکز اسناد، علاوه بر تهران در خرمشهر نیز دارای نمایشگاه و فروشگاه دائمی بود. به همت واحد توزیع و به‌منظور سهل‌الوصول بودن تهیه کتاب‌های این مرکز، نمایندگی فروش کتب مرکز اسناد در شهرهای رشت و قم راه اندازی شد.

عرضه کتب مرکز اسناد در 2 فروشگاه سوره مهر و کیهان

همچنین در سطح شهر تهران علاوه بر فروشگاه دائمی مرکز، 2 فروشگاه بزرگ سوره مهر و فروشگاه کیهان کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را به علاقه‌مندان عرضه می کنند.

افتتاح نمایشگاه کتاب‌های مرکز اسناد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در غرفه ای مستقل در نمایشگاه استانی اردبیل که از یکم الی ششم مهر 97 واقع در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می شود حضور می یابد. همچنین نمایشگاه کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه فرزانگان 6 واقع در کوی دانشگاه تهران برپا می شود.

برپایی نمایشگاه در سوریه، آلمان و مسکو

قابل ذکر است که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با همکاری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توانست کتاب هایی با عناوین «جنگ بازیابی ثبات به زبان های عربی، انگلیسی؛ تنبیه متجاوز به زبان های عربی، انگلیسی و فرانسوی؛ اجتناب‌ناپذیری به زبان های عربی، انگلیسی و فرانسوی؛ اطلس جنگ ایران و عراق به زبان عربی، ایران و قطعنامه 598، آغاز تا پایان و خرمشهر در جنگ طولانی» را در نمایشگاه‌های کتاب سوریه، آلمان و مسکو به نمایش گذارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار