مسئول بانوان استانداری لرستان خبر داد؛

رونمایی از جلد دوم کتاب «مهتاب و باروت» و کتاب «پرستار انقلابی»

«ناهید پرویزپور» با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان لرستان، گفت: جلد دوم کتاب «مهتاب و باروت» و کتاب «پرستار انقلابی» در این ایام رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 17September 2018

زنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دین خود را ادا کرده اندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «ناهید پرویزپور» مسئول بانوان استانداری لرستان، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان، به نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: زنان با تقدیم فرزندان برومندشان، دین خود به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ادا کردند.

وی با بیان این‌که ما به تأسی از هویت ایرانی‌مان موظف هستیم تا فعالیت‌های وسیعی انجام دهیم، گفت: به‌عنوان کمیته زنان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان، رسالت و آرمان‌های دفاع مقدس را باید به دختران جوان تببین و تشریح کنیم که فعالیت‌ها و جلساتی در این راستا برگزار شده است.

پرویزپور به همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس، بانوان راوی به مدارس و مراکز آموزش عالی اعزام می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس، کتاب و آثار با موضوع زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های نقاشی و هنر‌های تجسمی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسئول بانوان استانداری لرستان، با اشاره به دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بانوان ایثارگران در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همچنین جلد دوم کتاب «مهتاب و باروت» و کتاب «پرستار انقلابی» در این ایام رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار