فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اهدای ۶۰۰ میلیون تومان لوازم‌التحریر و البسه به دانش‌آموزان نیازمند توسط سپاه

«علی‌محمد اکبری» از ارسال ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر و البسه بین دانش‌آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 17September 2018

اهدای ۶۰۰ میلیون تومان لوازم التحریر و البسه به دانش آموزان نیازمندبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، کاروان کمک‌های خیرین قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، به شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در حاشیه اعزام این کاروان، با بیان این‌که یکی از مأموریت‌های ابلاغی در رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲»، رسیدگی به محرومین جامعه است، اظهار داشت: در جریان برگزاری این رزمایش که از ۹ شهریورماه آغاز شده است، گروه‌های جهادی متعدد به نقاط محروم سراسر استان چهارمحال و بختیاری اعزام شده‌اند.

وی افزود: در همین راستا، با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء، سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و خیرین استان، یک هزار بسته لوازم‌التحریر به‌ مناسبت بازگشایی مدارس، برای دانش‌آموزان نیازمند فراهم شده که با توجه به شناسایی نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش، این بسته‌ها از طریق نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها در اسرع وقت تحویل این عزیزان می‌شود.

سردار اکبری گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته دیگر از نیازمندی‌های روزمره مردم و البسه مورد نیاز دانش‌آموزان در این محموله ارسالی به شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری تدارک دیده شده، که شامل مواد غذایی، پوشاک، کفش، فرش، پتو، مواد شوینده و... است.

وی ارزش ریالی این محموله‌ها را حدود ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و خیرین استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار