هلاکت شماری از تروریست‌ها در دو حومه ادلب و حماه

در پی عملیات ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در دو حومه ادلب و حماه شمار دیگری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۳۰۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ - 16September 2018

هلاکت شماری از تروریست‌ها در دو حومه ادلب و حماهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه بعد از رصد تحرکات دو گروه تروریستی در غرب جسر الشغور در حومه ادلب و اطراف شهرک اللطامنه در حومه شمالی حماه شماری از عناصر تروریست را به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش نیروهای سوری مرکز تجمع یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره را که به اطراف جسر الشغور واقع در دورترین نقطه حومه جنوب غرب ادلب نفوذ کرده بودند هدف حملات توپخانه‌ای و رگباری سنگین خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از عناصر تروریست از جمله یک تک‌تیرانداز به نام ایاد کسار رموض به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و مهماتی که در اختیار آنها بود منهدم شد.

نیروهای سوری همچنین محورهای تحرک یک گروه تروریستی وابسته به النصره را در اطراف شهرک اللطامنه در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته یک مخفیگاه تروریست‌های کتائب العزه را در اطراف شهرک حصرایا منهدم کرده و شماری از عناصر گروه تروریستی النصره و الحزب الترکستانی را که در حال بمب‌گذاری منازل و تاسیاست عمومی در اطراف شهرک الحویز در حومه شمالی حماه بودند به هلاکت رساندند.

در طول مرزهای اداری بین حماه و ادلب صدها تروریست خارجی حضور دارند که اکثر آن‌ها وابسته به گروه تروریستی جیش العزه و الحزب الترکستانی هستند که از مرزهای ترکیه به این مناطق آمده‌اند. این تروریست‌ها صدها غیرنظامی را محاصره و آنها را به سپری برای خود تبدیل کرده و مناطق امن را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها