امام جمعه بابل:

شهدای گمنام آیینه انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه بابل گفت: شهدای گمنام جسم‌شان را برای عزت ملت دادند و آیینه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۰۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ - 17September 2018
شهدای گمنام آیینه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه شهرستان بابل در مراسم وداع با پیکرهای 9 تن از شهدای گمنام که در حسینیه شهدای بابل برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای گمنام جسم‌شان را برای عزت ملت دادند و آیینه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: اگر کسی در برابر انقلاب خیانت می کند، باید به شهدایی که از همسران جوان و فرزندان خردسالشان گذشتند، پاسخگو باشد.
 
وی با تقدیر از حضور حماسی مردم بابل در آیین وداع با شهدای گمنام تصریح کرد: باید نگاه خود را نسبت به مسئله شهادت بیان کنیم و نگذاریم فرهنگ و باور شهید و شهادت در جامعه از بین برود؛ زیرا مدیون فرهنگ شهادت هستیم.
 
در ادامه «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه شهرستان بابل با بیان اینکه شهیدان بدانند که تا آخر عمر از پای نخواهیم نشست و از مسیر شهیدان که درس آزادگی و ایثار به ما آموختند جدا نخواهیم شد، گفت: شهیدان مسیر را به ملت نشان دادند و حال ما با شناختن این مسیر انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.
 
وی متذکر شد: امروز مردم ولایتمدار شمال کشور میزبان ۹ شهید گمنام  دفاع مقدس هستند و این وداع باید برای ما تلنگری باشد تا انقلابی را که شهدا با خونشان حفظ کردند به راحتی از دست ندهیم زیرا شهدا درس عشق بازی با معبود را به ما آموختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها