معاون اداره‌کل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری تجمع بزرگ «احلی من العسل» در زاهدان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: تجمع بزرگ «احلی من العسل» با حضور ۶۰۰ دانش آموز در مسجد الغدیر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 17September 2018
تجمع بزرگ «احلی من العسل» در زاهدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «اشرفیان» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با ششمین روز از ماه محرم تجمع بزرگ «احلی من العسل» نوجوانان حسینی در محل مسجد الغدیر شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور ۶۰۰ دانش آموز و با مدیحه‌سرایی مداحان نوجوان در رسای رشادت‌ها و مظلومیت‌های حضرت قاسم بن الحسن (ع) برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام پورذهبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و مدرس حوزه و دانشگاه تهران به عنوان سخنران برگزار شد.

اشرفیان خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف انتقال فرهنگ عاشورا، ایمان، غیرت و شجاعت خاندان رسول خدا (ص) به دانش آموزان و آشنایی آنان با فلسفه قیام امام حسین (ع) همه ساله برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان یادآور شد: این مراسم همزمان در مجتمع قدس رستگاران شهرستان ایرانشهر و مسجد جامع هیرمند نیز برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها