نامه یک جانباز انقلاب به امام خمینی (ره)/ روزی خون ما گواه پیروزی اسلام خواهد بود

جانباز انقلاب «حسین شاکری‌فرد» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «خدا را شکر می‌گویم که روز ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، بار دیگر نمایان شد؛ روزی که شهیدان، اولین نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند؛ روزی که هر روز از آن می‌گذشت فقط با ریختن اشک آن روز را به پایان رسانیدیم.»
کد خبر: ۳۰۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 20September 2018

نامه جانباز انقلاب به امام خمینی (ره)/ روزی خون ما گواه پیروزی اسلام خواهد بودبه گزارش خبرنگار ساجد، جانباز انقلاب «حسین شاکری فرد» کارمند شبکه بهداری و بهزیستی از کاشان در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ نامه‌ای به امام خمینی (ره) نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

پیشگاه مبارک رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، نایب الامام خمینی

پس از عرض سلام، جانثار حسین شاکری فرد، ساکن کاشان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم. خدا را شکر می‌گویم که روز ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، بار دیگر نمایان شد؛ روزی که شهیدان، اولین نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند؛ روزی که هر روز از آن می‌گذشت فقط با ریختن اشک آن روز را به پایان رسانیدیم و با خدای خود گفتیم، آیا خون شهیدان با آب پاک شد؟ و پیکر شهیدان خوراک کلاغان شد و آیا اثری از آن نخواهد ماند؟ ولی خدا تبارک و تعالی که لطفش همیشه شامل حال ما بوده و هست، این روز را گرامی داشت.

شکر خدا که توانستم به فرزندانم بگویم که پدر شما در چنین روز عزیزی پای خود را از دست داده است. آن‌ها هر روز از من سوال می‌کردند: بابا جان، آخر چرا دژخیمان شاه تو را به مسلسل بستند؟ آیا تو هم همانطوری که رادیو می‌گوید، تروریست بودی؟

فدوی که فرزند بزرگم، ۱۳ سال و فرزند کوچکم سه سال دارد، همیشه مورد مؤاخذه بودم و نمی‌توانستم حتی به فرزندان خود بگویم که روزی خون ما گواه پیروزی اسلام خواهد بود و با ریختن چند قطره اشک، فرزندانم را پاسخ می‌گفتم و فرزندانم حرفشان را پس می‌گرفتند و امسال که گرامی داشت ۱۵ خرداد بود، توانستم نزد فرزندان و خلقم، افتخار کنم و بگویم، نه، ما تروریست نبودیم، جانی نبودیم، غارتگر نبودیم.

خداوند را شکر می‌گویم که مرا در قلب هزاران شهید در مقابل بازار تهران، زنده نگه داشت تا چنین روز‌هایی را ببینم. سپاس خدای جهانیان را.

رهبر عزیز، پس از چند ماه گذشته از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که در قم به خدمت شما رسیدم، دیگر چشمم به جمالت منور نشده و بسیار دلتنگ می‌باشم.

خواهشمند است با عنایت و بزرگی خود ضمن تعیین وقت مناسب، حقیر را به حضور خود بپذیرد که مایه سربلندی برای من و خانواده‌ام خواهد بود.

مشتاق دیدارت

با تقدیم شایسته‌ترین احترامات

حسین شاکری فرد

۱۳۵۸/۳/۱۷»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار