آغاز رزمایش بزرگ «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در کردستان

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ امروز در کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 17September 2018

آغاز رزمایش بزرگ «اقتدار عاشورایی» سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در دیار کردستانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با اعلام رمز «یا حسین» توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در استان آغاز شد.

همزمان با نمایش اقتدار گردان های بیت المقدس از نهم تا بیست و نهم شهریور ماه، ستون‌کشی برای خدمت‌رسانی گروه جهادی از بسیجیان به حاشیه شهرها نیز، از جمله برنامه های تدارک دیده‌ای است که با هدف ایجاد امید در بین مردم و یاس و ناامیدی در بین دشمنان در استان کردستان نیز در حال انجام است.

امروز بسیجیان استان کردستان با رمز یا حسین، رزمایش خدمت رسانی را آغاز کردند و بر این اساس همراه با گروه جهادی در سراسر کشور، اقتدار بسیج و برنامه های آن برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی را به نمایش گذاشتند.

امروز به طور همزمان در سنندج ۳ گردان، دهگلان یک گردان و سایر شهرستان‌های تابعه استان ۲ گردان بیت‌المقدس از بسیجیان استان در این رزمایش شرکت دارند.

حضور 1500 نفر از بسیجیان شهرستان سنندج در رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله (ص)

حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: اکنون که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن از ناامنی مرزهای کشور ناامید شده و جنگ اقتصادی علیه کشور راه انداخته است که با ولایتمداری می‌توان توطئه اقتصادی دشمن را نابود کرد.

وی با تاکید به اینکه امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت با صلابت تمام به حرکت خود ادامه می‌دهد افزود: در این راه دشمنان اسلام از هر توطئه‌ای برای اسلام و انقلاب هراسی بسیجیان استفاده می کنند.

این مسئول گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بسیج همواره ماموریت های مختلفی همچون دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، برخورد با منافقین ، خدمات رسانی به مردم، خدمات محرومیت زدایی، انواع رزمایش های مختلف در قالب سبک و شیوه ی خدمات رسانی به مردم را همواره در دستور کارهای خود قرار داده است.

وی در خصوص پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان سنندج در قالب سه گردان در رزمایش عاشورایی بسیج حضور دارند و در مسیر پیشرفت، خدمات رسانی به مستضعفین عالم از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار