فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» کردستان:

نظم امروز کردستان مدیون پیشمرگان مسلمان کُرد است

سردار «محمدحسین رجبی» گفت: به همه‌ دنیا اعلام می‌کنیم این نظمی که امروز در کردستان وجود دارد در ادامه‌ راه پیشمرگان مسلمان کُرد است، همان نسلی که پیش قراول ادامه دهنده‌ انقلاب بودند.
کد خبر: ۳۰۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 17September 2018

بسیجیان امروز ادامه دهندگان راه پیشمرگان مسلمان کُرد هستندبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، صبح امروز (دوشنبه) در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در سالن آزادی سنندج، اظهار داشت: امروز به‌طور همزمان ۲۰ گردان عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله وجود دارند که همزمان با شهرستان سنندج در ۹ شهرستان دیگر هم رزمایش مشابه بسیجیان برگزار می‌شود که البته در «سنندج» سه گردان، «دهگلان» یک گردان و سایر شهرستان‌های تابعه استان ۲ گردان «بیت‌المقدس» از بسیجیان استان در این رزمایش شرکت دارند.

وی گفت: در راستای برگزاری این رزمایش، اردو‌های جهادی بسیجیان  از ۹ شهریورماه شروع شده است و مرحله‌ اول آن با ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم که از قبل شناسایی شده‌اند، در حوزه‌ محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری برگزار شد. هر چند جمع نفرات و کابینه‌ بسجییان و مجموعه‌ کسانی که عشق خدمت به مردم را در دل دارند، شاید ۱۰ برابر این گروه‌های جهادی است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: مرحله‌ دوم این رزمایش امروز در سنندج و شهرستان‌های استان با مشارکت بیش از ۲۰ گردان بیت‌المقدس برگزار شد که البته مرحله‌ اصلی این رزمایش در مهرماه خواهد بود و در مرحله اصلی بسیجیان با افزایش چندین برابری این ظرفیت، در سنندج صحنه‌های زیبایی را خواهند آفرید.

وی تأکید کرد: رزمایشی که مهرماه در استان کردستان برگزار می‌شود رزمایش ابلاغی سازمان بسیج خواهد بود که در مناطق عملیاتی استان در حوزه‌ مقابله با تهدیدات نرم و سخت برگزار می‌شود و عنصر اصلی تشکیل دهنده‌ آن حضور بسیجیان همیشه در صحنه و متعهدان استان خواهد بود.

فرمانده سپاه استان کردستان افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، آمادگی بسیج و سازماندهی بسیج نسبت به روز‌های قبل است؛ چراکه بسیج همیشه سرزنده است و جمعیت آن روز‌به‌روز افزوده می‌شود و همواره بسیج از زمان پیروزی نهضت وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سفر به استان کردستان فرمودند «قومیت در کشور تهدید نیست، بلکه یک فرصت است»؛ لذا بسیجیان مردمی از همین استان هستند و باید گفت که این امنیتی که در کشور وجود دارد، امنیت پایدار مردمی است و مردم در این امنیت حضور دارند.

سردار رجبی ادامه داد: حضور این بسیجیان و برگزاری این رزمایش‌ها برای آمادگی و مقابله با این تهدیدات است و امیدواریم روز‌به‌روز بر کیفیت آمادگی ما افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: به همه‌ دنیا اعلام می‌کنیم این نظمی که امروز در کردستان وجود دارد در ادامه‌ راه پیشمرگان مسلمان کُرد است، همان نسلی که پیش قراول ادامه دهنده‌ انقلاب بودند.

وی گفت: مردم کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار بسیجی، اعلام خواهند کرد که اگر نظام سلطه بخواهد در حوزه‌ تفرقه مذهبی کاری کند، خوابش آشفته خواهد شد و ما با حضور در صحنه، همچنان پابرجا خواهیم بود و اقدامات شوم آن‌ها را در حوزه‌‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم، آشفته می‌کنیم و بیش از همیشه هوشیار خواهیم بود و این تهدیدات را می‌شناسیم و امید آن‌ها را ناامید خواهیم کرد.

در ادامه این رزمایش، «حسن عسکری» فرمانده سپاه سنندج نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه ۵ هزار و ۴۸۰ شهید استان، اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج «سپاهیان محمد رسوالله (ص) ۲» امروز با شعار «رهبر، ایستادگی و پیشرفت» با حضور سه گردان «بیت‌المقدس»، یک گردان «کوثر»، یک گردان «امام علی» و گروه‌های جهادی شروع می‌شود.

وی افزود: از نهم شهریورماه مرحله نخست این رزمایش که بحث خدمات‌رسانی و گروه‌های جهادی بوده است، همزمان با سراسر کشور توسط بیش از ۲۷۰ گروه جهادی بسیجی شروع شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: امروز نیز مرحله بلوغ رزمایش با حضور گردان‌های مختلف سپاه در یک برنامه ۲۴ ساعته که در آن فراخوانی، فرماندهی، اردوکشی، سکان اقتدار، ستون‌کشی و استقرار در اردوگاه است، شروع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار