کشف مجدد تسلیحات اسرائیلی در پایگاه‌های سابق داعش در سوریه

نیرو‌های ارتش سوریه در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده از دست گروه تروریستی داعش در استان درعا مجدداً به سلاح‌های ساخت کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی دست یافتند.
کد خبر: ۳۰۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 17September 2018

کشف مجدد تسلیحات اسرائیلی در پایگاه‌های سابق داعش در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسپوتنیک، نیرو‌های ارتش سوریه بار‌ها در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده از دست گروه تروریستی داعش در استان‌های مختلف این کشور تسلیحات نظامی برجای مانده از عناصر تروریستی که ساخت کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی است را کشف کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در جریان پاکسازی مواضع سابق داعش در بخش‌های مختلف منطقه یرموک واقع در بخش غربی حومه استان درعا مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات نظامی ساخت رژیم صهیونیستی کشف و ضبط شد.

این نخستین باری نیست که سلاح‌های اسرائیلی در پایگاه‌های سابق داعش در استان‌های مختلف سوریه کشف می‌شود به طوری که اخیرا یک انبار مملوء از سلاح و دارو ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی متعلق به داعش و جبهه النصره در استان القنیطره کشف و ضبط شد. در استان درعا نیز بار‌ها مخازن سلاح گروه‌های تروریستی که ساخت رژیم صهیونیستی بوده کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار