رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه «فجر» خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان فارس

«ابوالفضل گزنی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، برگزاری یک‌هزار و ۴۸۶ برنامه در سراسر استان فارس توسط سپاه «فجر» صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ - 17September 2018

برگزاری بیش از1400برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه فجر فارسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم «ابوالفضل گزنی» رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه «فجر» استان فارس، صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه استان فارس، اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری یک‌هزار و ۴۸۶ برنامه در سراسر استان فارس توسط سپاه استان صورت می‌گیرد که از این تعداد برنامه، حدود ۶۰۰ برنامه جزو برنامه‌های اصلی و محوری هستند.

وی افزود: در زمینه نمایشگاهی، برگزاری ۹۸ مورد نمایشگاه در سطح استان فارس تدارک دیده شده است که نمایشگاه بزرگ «بهشت خاکی» در «باغ جنت» شیراز توسط سپاه ناحیه «ثارالله» شیراز انجام می‌شود.

سردار گزنی خاطرنشان کرد: متناسب با سال‌های گذشته، عملیات «والفجر هشت» که مردم آن را در قالب عملیات «فاو» می‌شناسند، با توجه به این‌که شهید «جاویدی» اهل شهرستان «فسا» بود و در این عملیات حضور داشت، در شهرستان فسا همراه با برگزاری یادواره شهدا بازسازی و شبیه‌سازی می‌شود.

وی با بیان این‌که با تعامل سپاه و بسیج، برنامه‌های بسیار خوبی توسط صدا و سیما تدارک دیده شده است، گفت: در این زمینه نیز ۹ عنوان برنامه در سیمای مرکز فارس و پنج برنامه نیز از رادیو پخش و در طول هفته دفاع مقدس نیز رزمندگان در این برنامه‌ها حضور می‌یابند.

جانشین فرمانده سپاه «فجر» استان فارس، از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان را غباروبی گلزار مطهر شهدا، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها، دیدار با ۸۰۰ خانواده شهدا و ایثارگران به همراه پیگیری مسائل و مشکلات آنان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری ۳۰۵ یادواره شهدا، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی و همچنین آمادگی بسیجیان در مقابل تهدیدات دشمن، عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که استان فارس ۱۵۹ شهید زن در دفاع مقدس به میهن اسلامی تقدیم کرده است، گفت: از خانواده این شهدا نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های حلقه صالحین نیز در هفته دفاع مقدس با محوریت مساجد برگزار می‌شود تا مردم به نحو مطلوب از این برنامه‌های بهره ببرند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه استان فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد ارزشمند بودن دفاع مقدس، تصریح کرد: همه مردم در دفاع مقدس حضور داشتند و این هفته تجلی ارزش‌های متعالی فرهنگ عاشوراست.

سردار گزنی با اشاره به این‌که امسال هفته دفاع با دهه دوم محرم تقارن یافته است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا ارزش‌های اساسی نظامی را تبیین کنیم و فرهنگ غنی که برگرفته از عاشوراست را به عنوان اصل اساسی بپذیریم.

وی با بیان این‌که شعارمحوری هفته دفاع مقدس امسال «ما توانستیم» است، افزود: امروز ثمره دفاع مقدس در خودباوری و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نیز مزید بر اهمیت هفته دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه «فجر» استان فارس گفت: امروز معتقدیم که باید با روحیه انقلابی نقش فرماندهی و مدیریت را مبتنی بر ولایت فقیه قرار داده و موضوع انسجام و وحدت ملی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه استان فارس، به برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و بیان داشت: ۴۰۰ گروه جهادی از استان فارس با تأکید بر حضور در حاشیه شهر‌ها، به ارائه خدمات پرداخته و همچنین رزمایش اقتدار عاشوراییان «سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲» نیز شامل ۷۴ گردان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار