عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

بهبود وضعیت اقتصادی کشور مستلزم برخورد قاطعانه مسوولان با مفاسد اقتصادی

علی‌اکبر کریمی با بیان اینکه بی‌توجهی مسوولان نسبت به کاهش مشکلات معیشتی مردم خیانت به آرمان‌های انقلاب است، گفت: برای اینکه بتوانیم وضعیت بحرانی اقتصاد را بهبود ببخشیم، باید به دور از ملاحظه‌کاری در برخورد با مفاسد اقتصادی در هر سطحی که هست با آن مبارزه کنیم.
کد خبر: ۳۰۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 17September 2018

بهبود وضعیت اقتصادی کشور مستلزم برخورد قاطعانه مسوولان با مفاسد اقتصادیعلی‌اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، رسیدگی به امورات معیشتی مردم را مهم‌ترین وظیفه دولت و مسوولان اجرایی کشور دانست و اظهار داشت: مشکلاتی که اقتصاد ما را به چالش کشانده است به‌طور صددرصد حاصل فشارهای آمریکایی‌ها نیست، بلکه عدم مدیریت صحیح مسوولان و اقتصاددانان نیز این مشکلات را دوچندان کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از راهکارهای اساسی در جهت بهبود وضعیت اقتصاد کشور دانست و افزود: هر وقت که مسوولان در اجرای وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، این حضور مقام معظم رهبری در میدان بوده که باعث شده تا مسوولان هوشیار شوند؛ لذا وقتی که مقام معظم رهبری به صراحت در مقابل مبارزه با مفاسد اقتصادی موضع خودشان را اعلام می‌کنند، نشان از غفلت برخی مسوولان در اقدام به این امر مهم دارد.

وی با توجه به آرمان‌های امام و انقلاب گفت: یکی از اهدافی که با ظهور انقلاب می‌بایستی محقق می‌شد و ما در انجام آن ضعیف عمل کرده‌ایم، یکسان‌سازی مردم بود؛ اما ضعف مدیریتی و کم‌توجهی به امورات مردم کم‌بضاعت باعث شده تا مرفه‌نشین‌ها هر روز به ثروتشان افزوده شود.

کریمی با اشاره به اینکه عدم برخورد با مفسدان اقتصادی، سودجویان این عرصه را گستاخ‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی از مسوولان در اظهار نظرهای خود نسبت به مفاسد اقتصادی موضع مسالمت‌آمیز اتخاذ می‌کنند که این باعث می‌شود تا مفسدان اقتصادی هیچ مانعی بر سر راهشان مشاهده نکنند؛ لذا مسوولان اجرایی کشور باید دستور مقام معظم رهبری را سرلوحه کارشان قرار داده و با مفسدان اقتصادی برخورد قهرآمیز داشته باشند. این مهم‌ترین خواسته و مطالبه به حق مردم است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار