رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس سپاه استان سمنان خبر داد؛

برگزاری همایش «شیرزنان کویر» در سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

«علی خالقیان» گفت: همایش «شیرزنان کویر» برای نخستین‌بار به نقش زنان ایثارگر استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و در حاشیه این همایش نیز فعالیت‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس به‌صورت نمادین در نمایشگاه‌هایی با این نام به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۳۰۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ - 17September 2018

برگزاری همایش«شیر زنان کویر» در سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «علی خالقیان» رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سمنان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان پرداخت و اظهار داشت: تجمع بزرگ ۲۲ هزار نفری مردمی «عاشورائیان حسینی» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است که در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که امسال در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم، افزود: در همین راستا ۴۰ کاروان فرهنگی دفاع مقدس در  هفته دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود که این کاروان‌ها به مدارس، مساجد و محلات اعزام شده و با خاطره‌گویی، یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اضافه کرد: با هدف نمایش اقتدار نیروی‌های مسلح، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه این نیرو‌ها در شهرستان‌های «سمنان» و «شاهرود» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همایش «شیرزنان کویر» برای نخستین‌بار به نقش زنان ایثارگر استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و در حاشیه این همایش نیز فعالیت‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس به‌صورت نمادین در نمایشگاه‌هایی با این نام به نمایش درمی‌آید.

رئیس ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سمنان، با بیان این‌که در هفته دفاع مقدس ۲ عملیات مهم که رزمندگان استان سمنان در آن نقش مهمی داشتند بازخوانی می‌شود، گفت: بازخوانی عملیات «مرصاد» در قالب یک رزمگاه فرهنگی در مرکز استان و همچنین بازخوانی عملیات «کربلای هشت» نیز در شهرستان «شاهرود» انجام می‌شود.

خالقیان اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای زن، دیدار سپاهیان و بسیجیان استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار