فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۱۵۵ گروه بسیجی برای خدمت به مناطق محروم استان کرمانشاه

«بهمن ریحانی» از اعزام ۱۵۵ گروه بسیجی به مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این گروه‌های بسیجی با شعار «امیدبخشی و امنیت‌بخشی» به کمک مردم مناطق محروم اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۳۰۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ - 18September 2018

برگزاری رزمایش اقتدار «عاشورایی» در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، در رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲» که با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، در جمع بسیجیان، بسیج را محور اقتدار و رشد نظام در همه عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور ریشه دارد، پیشرفت در کشور ادامه خواهد داشت.

وی فرهنگ بسیجی را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: بسیج و روحیه بسیجی ملت ایران همواره محاسبات دشمنان را باطل کرده و این مایه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار ریحانی پیشرفت کشور را در گرو داشتن روحیه بسیجی در مسئولان و اقشار مختلف اعلام و تصریح کرد: با وجود روحیه بسیجی، هیچ دشمنی جرأت نگاه چپ به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

وی همچنین از اعزام ۱۵۵ گروه بسیجی به مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این گروه‌های بسیجی با شعار «امیدبخشی و امنیت بخشی» به کمک مردم مناطق محروم اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار