نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مشکل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر تأمین زمین است

آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» گفت: هدف از ایجاد و راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر، انعکاس رشادت و دلیرمردی‌های این دیار است؛ ولی متأسفانه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، در تأمین یک قطعه زمین برای این مرکز عاجز هستیم.
کد خبر: ۳۰۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 18September 2018

تکریم از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام‌علی صفایی‌ بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این‌که استان بوشهر از داشتن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس محروم است، تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه‌های هوایی، دریایی و زمینی، در نبرد‌های دفاع مقدس حضور داشته و داشتن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای آن یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد و راه‌اندازی این مرکز، انعکاس رشادت و دلیرمردی‌های این دیار است، ولی متأسفانه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، در تأمین یک قطعه زمین برای این مرکز عاجز هستیم.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: تکریم از حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بیان‌گر تاریخ دفاع و حماسه‌آفرینی مردم استان بوشهر است، اضافه کرد: مسئولان باید در زمینه تأمین زمین مورد نظر، جهادی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار