نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های انسانی ارزشمندی هستند

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در ذهن جوانان باید رزمندگان خاطرات خود را مکتوب و به رشته تحریر درآورند تا در تاریخ کشور ماندگار شود و جوانان نسل بعد بدانند که امنیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستند.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 18September 2018

فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های انسانی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و رزمندگان استان، با بیان این‌که رشادت‌های رزمندگان اسلام با تأسی به فرهنگ عاشورا محقق شد، اظهار داشت: هم‌زمانی ایام سوگواری سالار شهیدان و دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بیان حقایق آن دوران و اشاعه فرهنگ ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب، دوران دفاع مقدس را درک نکرده و باید برای پیشگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمن که می‌کوشد با به‌کارگیری ذهن جوانان از طریق فضای مجازی مسائل را وارونه به آن‌ها جلوه دهد، در این هفته رشادت‌های دلاوران غیور ایرانی را برای آن‌ها بازگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این‌که فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های انسانی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند، ابراز داشت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در ذهن جوانان، باید رزمندگان خاطرات خود را مکتوب و به رشته تحریر درآورند تا در تاریخ کشور ماندگار شود و جوانان نسل بعد بدانند که امنیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستند.

آیت‌‌الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: صبر، مقاومت، ایستادگی در برابر ظلم و گوش فرادادن به سخنان امام راحل، پیروزی ما را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رقم زد و امروز اگر می‌خواهیم به موفقیت‌های بیشتر دست‌یابیم، باید همواره از ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت کنیم.

وی افزود: مادامی که عمل به منویات مقام معظم رهبری را در سرلوحه امور خود قرار دهیم، دشمن به خود اجازه تعدی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهد داد؛ بنابراین در شرایط کنونی که نه با جنگ نظامی بلکه در نبرد اقتصادی با دشمن مواجهیم باید بر این اصل تکیه و تاکید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها