فرمانده سپاه ناحیه «الشتر»:

یادواره شهدای شهرستان «الشتر» در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

«محمود یوسفوند» گفت: برگزاری همایش نقش زن در دفاع مقدس، ویزیت رایگان توسط مراکز درمانی، برگزاری شب‌ شعر و خاطره، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی، برگزاری یادواره‌های شهدا و افتتاح پروژه‌های عمرانی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان «الشتر» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 18September 2018

یادواره شهدای شهرستان الشتر در هفته دفاع مقدس بر گزار می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمود یوسف‌وند» فرمانده سپاه ناحیه «الشتر»، در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلابی الگو پذیرفته از قیام عاشوراست.

وی با بیان این‌که در دوران دفاع مقدس تمامی کشور‌ها کمر به نابودی انقلاب بسته بودند، اما ملت ایران نگذاشت این اتفاق رقم بخورد، افزود: رزمندگان اسلام در سایه ایمان به خدا و اعتقاد به وعده خداوند، در همه زمینه‌ها پیروز شده و راهبرد انقلاب اسلامی نیز استکبارستیزی است.

فرمانده سپاه ناحیه «الشتر» با بیان این‌که امروز دشمن توان حمله نظامی به ایران را ندارد، اما در عرصه اقتصادی و فرهنگی جنگ شدیدی را علیه ما آغاز کرده است، عنوان کرد: در فضای مجازی باورپذیری از فضای واقعی بیشتر است؛ بنابراین باید برنامه‌های جامعی در این فضا ارائه داد، انقلاب اسلامی ما روز‌به‌روز قوی‌تر شده، چون در رأس این حکومت یک رهبر حکیم است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بیان کرد: از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی و خروجی شهرها، دیدار فرماندهان، مسئولان، کارکنان و بسیجیان با ائمه جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع تأثیرات و راهبرد‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و نتایج آن در ناکامی و شکست دشمن، توجه ویژه به نقش اصناف، اقشار و اقوام مختلف در پیشبرد اهداف دفاع مقدس، بازخوانی عملیات غرورآفرین ثامن‌الحجج (ع) در سالروز شکست حصر آبادان و تجلیل از حماسه‌سازان عملیات از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

یوسف‌وند تصریح کرد: مراسم تجلیل از سربازان، شرکت گسترده کارکنان و بسیجیان در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا و نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، لحاظ نمودن برنامه‌های جمعی با موضوع کنگره ملی شهدای لرستان، اجرای برنامه‌ها و مسابقات متنوع ورزشی برای کارکنان، بسیجیان و آحاد مردم و همچنین پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: اعزام راویان دفاع مقدس در سطح مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، سخنرانی و تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس، برگزاری همایش نقش زن در دفاع مقدس، ویزیت رایگان توسط مراکز درمانی، برگزاری شب شعر و خاطره، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی، برگزاری یادواره‌های شهدا و افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان «الشتر» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار