استاد حوزه علمیه خراسان:

بازگشت پیکر شهدا تجلی قدرت الهی در پشتیبانی از انقلاب است

استاد حوزه علمیه خراسان گفت: شهدا با زمان­‌ شناسی که دارند رجعت می­‌کنند و تشییع می­‌شوند و بازگشت پیکر آنها تجلی قدرت الهی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ - 18September 2018

بازگشت پیکر شهدا تجلی دست قدرت الهی در پشتیبانی از انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، آیین تشییع پیکر مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس و شهیدان «سید نصرالله حسینی» و «مجتبی واعظی» از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با حضور آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی، سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهدا، رزمندگان و اقشار مختلف مردم مشهد از مسجد شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت‌­الاسلام «مجید فاطمی ارفع» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: به اذن و اراده خداوند متعال پیکرهای مطهر شهدا هر از چندی فضای کشور و شهر ما را معطر به حضور خود می­‌کنند.

وی ادامه داد: شهدا با زمان­‌شناسی که دارند رجعت می­‌کنند و تشییع می­‌شوند. بازگشت پیکر مطهر شهدا، تجلی دست قدرت الهی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است. این بازگشت به قدرت الهی در زمان­‌هایی است که نظام قدس جمهوری اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد و شهدا با بازگشت خود، انقلاب را در بزنگاه‌­ها یاری می­‌کنند.

فاطمی‌ارفع خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنی­‌های مستکبرین عالم بیشتر از هر زمان دیگری در طول تاریخ، در عرض و طول دستگاه اقتصادی خود، مبارزه اقتصادی را علیه مردم ما آغاز کرده است. دشمن در سناریوی از پیش تعیین شده سعی داشت در آشوب­‌های اخیر فضای بی اعتمادی مردم به مسئولین و نظام را فراهم کند و به عنوان اعتراضات از این حق مردم سوء استفاده و به نفع خود بهره­‌برداری کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحاینیون خراسان رضوی ادامه داد: اما در این شرایط شهدا همانند زمان حیات­شان به عنوان افرادی که زمان شناس بودند و به فرمان ولی فقیه­‌شان برای دفاع از اسلام صف به صف عازم جبهه‌­ها شدند و با دشمنان جنگیدند، امروز هم بازگشت و تشییع پیکر مطهرشان، به کمک انقلاب و اسلام آمدند و هنوز روز عاشورا فرا نرسیده به حمایت از رهبری به میدان آمدند. دشمنان در طرح‌­ریزی خود این پیش­‌بینی را داشتند که اگر عملیاتی شدن طرح براندازی نظام به ماه محرم برسد توطئه آنها نقش بر آب خواهد شد.

فاطمی‌ارفع تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تشکیل هسته‌­های مقاومت استکبار را تحت فشار قرار داده و هر گونه واکنشی از سوی دشمنان نشان از استیصال آنها دارد.

وی تأکید کرد: حضور ما در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا این پیام را دارد که این سرزمین، مهد جوانان دلاوری است که در دفاع از حریم ولایت نخواهند گذاشت تاریخ اسلام و بی وفایی کوفیان تکرار شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحاینیون خراسان رضوی برخی جریانات سیاسی را که در جهت منافع دشمنان اسلام حرکت می­‌کنند پیاده نظام و سواره نظام دشمن دانست و تأکید کرد: مطمئن باشید که مردم به شما اجازه نخواهند داد که به مقدسات توهین کنید. شهدا با آمدنشان خواستند این پیام را بدهند که آن چیزی که چهره شهر را تغییر می­‌دهد خون شهید و راه و رسم شهادت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در شرایط فتح خیبر قرار داریم گفت: جمهوری اسلامی هیچ شرطی را از جانب مستکبرین نمی‌‌پذیرد چون آنها را نامشروع می­‌داند.

زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) با پیکر مطهر 11 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم وداع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار