قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید جنبه تشریفاتی و سازمانی داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 18September 2018

برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نباید جنبه تشریفاتی داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «نصرت‌الله لطفی» قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار داشت: آمادگی نیروهای مسلح کشور ما باعث نگرانی نظام سلطه شده است؛ چون دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند با کشور ما درگیری نظامی داشته باشند.

وی حضور مردم در صحنه را بالاتر از قدرت نیروهای مسلح خواند و عنوان کرد: هر نظامی را می‌توان شکست داد به جز نظام متکی به مردم و اصحاب رسانه در نقش خط مقدم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف می تواند تاثیرگذار باشد.

لطفی اضافه کرد: نظام سلطه با محوریت آمریکا ادعای قدرت اول جهان را دارد بنابراین در اتاق فکرهایشان بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند برای اینکه آمریکا تبدیل به قدرت اول دنیا شود اولین قدم تسلط بر غرب آسیا است و برای رسیدن به این هدف هزینه‌های بسیاری پرداخت کردند و در نهایت دستاوردی برای آمریکا نداشته است.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: طبق بررسی‌هایی که کردند علت نرسیدن آمریکا به هدف خود را نفوذ ایران در منطقه دانستند و امروز آمریکا بر سر دو راهی قرار گرفته که یا باید از قدرت اول جهان چشم پوشی کند و یا مقاومت ایران را در منطقه بشکند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، مردم کشور ما را هدف گرفته است، گفت: دشمن تلاش دارد تا شکافی بین مردم و حاکمیت، مردم و نظام، مردم و مسئولین و اختلاف بین مردم ایجاد کند که تاکنون با هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی مردم، دشمن شکست خورده است.

لطفی تصریح کرد: نباید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تنها به عنوان مراسم ببینیم بلکه باید در این سالگرد دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و به شبهات پاسخ دهیم.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: فعالیتی که باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهیم این است که در نقش مدیریت جنگ عمل کنیم چون این جنگ یک جنگ ترکیبی با ابعاد روانی، اقتصادی و فرهنگی با هدف ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و اصحاب رسانه به عنوان حلقه وصل بین مردم و نظام باید در این روزها حرف دل مردم را به مسئولین منتقل و درخواست‌هایشان را از مسئولین مطالبه کنند.

وی خطاب به مسئولین گفت: نباید فعالیت ها و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جنبه تشریفاتی و سازمانی داشته باشد بلکه باید فعالیت در این زمینه جهادی باشد.

این مسئول ادامه داد: تمام تلاش دشمن برای جدایی مردم و نظام ایجاد یاس در مردم است و شما اصحاب رسانه باید فضای امید را در بین مردم ایجاد کنید چون سرنوشت اسلام با سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است.

لطفی عنوان کرد: امروز در جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستیم که به مراتب ضررهای آن بیشتر از جنگ سخت است چون ملموس نیست و محتکران خواسته و ناخواسته نقش پیاده نظام، نظام سلطه را بازی می کند و با فعالیتشان بر مردم فشار اقتصادی می‌آورند.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امروز در جنگ اقتصادی سه گروه بیشترین فشار را تحمل می کنند که شامل بیکاران، مستمری بگیران و حقوق بگیران است؛ بنابراین مسئولین باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند و اشتباهات گذشته خود را بپذیرند و لباس رزم برای کار شبانه روزی به تن کنند و با کار کردن و وقف کردن خود برای نظام و مردم علاوه بر جبران اشتباهات گذشته، راهکار عملی برای وضعیت اقتصادی موجود ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار