دبیرکل حزب سبز:

اتکای انقلاب اسلامی به بسیج رمز پیروزی در برابر دشمنان است

حسین کنعانی‌مقدم با بیان اینکه اتکای انقلاب اسلامی به پشتوانه نیرو‌های مردمی رمز پیروزی ما در برابر دشمنان بوده است، گفت: تجربه بسیج اکنون به عنوان یک نمونه موفق در کشور‌های مختلف به کارگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 18September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حسین کنعانی‌مقدم» دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگویی با بیان اینکه بسیج یک قدرت وسیع مردمی است و از پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح در برابر دشمنان به شمار می‌رود، اظهار داشت: این قدرت نیرو‌های مردمی بود که توانست تمام توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که برای تقابل با انقلاب اسلامی یکپارچه شده بودند را در هم بکوبد.

وی افزود: اتکای انقلاب اسلامی به پشتوانه نیرو‌های مردمی و با ایمان عملاً رمز پیروزی ما در برابر دشمنان بوده و این قدرت بسیج شده برای انقلاب عملاً در صحنه‌های نظامی، امنیتی و اقتصادی کارایی و کارآمدی خود را بار‌ها به نمایش گذاشته است. همچنین با سازمان‌یافتگی، ایمان و تفکر انقلابی تاکنون در برابر همه تهدیدات، کشور را حفظ کرده است.

دبیرکل حزب سبز با اشاره به الگوسازی بسیج در سایر کشور‌های منطقه گفت: این نهاد مردمی و شجره طیبه‌ای که امام در انقلاب اسلامی بنیان نهاد اکنون به عنوان یکی نمونه موفق در کشور‌های مختلف به کارگیری می‌شود.

کنعانی‌مقدم در پایان تأکید کرد: موفقیت‌های شگرفی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی توسط نهاد بسیج در داخل کشور ایجاد شده و سایر کشور‌های منطقه نیز از همین شیوه‌ها به عناوین مختلف در مسائلی، چون مقاومت در برابر دشمنان منطقه‌ای و بین‌الملی استفاده کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار