نماینده مردم تبریز:

بیان مسائل داخلی با رسانه‌های بیگانه جای سؤال دارد

محمداسماعیل سعیدی گفت: در شرایط فعلی کشور بیان مسائل داخلی با رسانه‌های بیگانه از سوی یک مقام دولتی جای سوال دارد.
کد خبر: ۳۰۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 18September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مصاحبه دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با یک رسانه آمریکایی اظهار داشت: مطالبی که وی در این مصاحبه مطرح کرده در واقع فرافکنی برای فرار از پاسخگویی به مسائلی است که در حوزه وظایف و حوزه کاری وی و همکارانش در قوه مجریه است.

وی افزود: خانم مولاوردی و همکارانش در دولت باید به نسبت به مسائلی پاسخگو باشند که در حوزه وظایف و مسئولیت آن‌ها باشد نه اینکه به دنبال حاشیه‌سازی باشند و این مسئولین از آنجا که برای مردم پاسخی ندارند به طرح مسائل دیگر می‌پردازند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قبیل اظهارات در واقع پرداختن به حاشیه و تحت‌الشعاع قرار دادن متن و اصل مسائل جاری کشور است که ما شاهد آن هستیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آمریکایی همواره در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند و طرح مسائل داخلی کشور در اینگونه رسانه‌ها نیز به مصلحت نیست و جای بحث دارد و حتی محکوم‌اند.

وی افزود: بیان مسائل داخلی کشور در مصاحبه با یک رسانه بیگانه جای سوال دارد که چرا آن هم در شرایط حساس کنونی کشور این مطالب در گفت‌وگو با این رسانه‌ها از سوی یک مسئول داخلی مطرح می‌شود و در واقع این اقدام، اقدامی شبه‌برانگیزاست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولین قوه مجریه باید به کار خودشان بپردازند و اجازه دهند تا مسئولین قوه قضاییه نیز به انجام وظایف و کار‌های خود بپردازند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: بیان اینگونه مطالب از یک رسانه بیگانه نه به صلاح نظام است و نه به صلاح مردم و نه به صلاح قوه مجریه است و تمام سعی و تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به خدمت به مردم و انجام وظایفشان معطوف شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار