امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خواسته‌های جانبازان به حق است/ جانبازان ذخیره‌های انقلاب و نظام هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خواسته‌های جانبازان به حق است و باید از سوی مسئولان ذی‌ربط پیگیری شود، گفت: جانبازان ذخیره‌های انقلاب و نظام هستند.
کد خبر: ۳۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 18September 2018

خواسته‌های جانبازان به حق است/امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: امروز با جمعی از کارکنان نیروی زمینی جهت دیدار با جانبازان عزیز وارد این مجموعه شدیم و بر خود لازم می‌دانم که از زحمات مسئولان این آسایشگاه تشکر کنم.

وی با بیان اینکه جانبازان ذخیره‌های اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: باید بگویم که امروز از دیدار با جانبازان این آسایشگاه و مشاهده روحیه و صلابت‌شان بنده نیز روحیه و انرژی گرفتم.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه این عزیزان در عمل مصداق بارز اوصاف و ارزش‌های والای انسانی همچون ایثار و فداکاری هستند، افزود: خدا را شاکرم که در آستانه روزهایی که متعلق به هفته دفاع مقدس است، این توفیق را پیدا کردم که در خدمت این عزیزان که صاحبان اصلی دفاع مقدس هستند، باشم.

وی تصریح کرد: بنده در گفت‌وگویی که با این عزیزان داشتم، هیچ‌گونه گلایه‌مندی و نارضایتی در آنها مشاهده نکردم؛ البته خواسته‌هایی داشتند که به حق است و باید مورد توجه و پیگیری مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

امیر حیدری در پایان گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت‌های کشور همگی به واسطه خون شهدا و غیرت دینی و انقلابی رزمندگان و جانبازان سرافراز به دست آمده است و همه مدیون این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار