سردار کوهکن خبر داد؛

پخش 30 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیویی در سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس 30 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیویی در سیستان و بلوچستان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 19September 2018

پخش 30 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیویی در سیستان و بلوچستان/// هایپر لینک ندارد/// روتیتر ، تیتر و لید اشتباه است// بازخوانی متن و تنظیم درست//به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس 30 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیویی از شبکه استانی هامون سیستان و بلوچستان پخش می‌شود. 

وی افزود: 12 برنامه رادیویی و 16 برنامه تلویزیونی که شامل برنامه‌های زنده و ضبطی است و همچنین 2 برنامه مربوط به برنامه‌های خبری است که در مجموع  30 عنوان برنامه در پنج هزار و 693 دقیقه از شبکه استانی هامون در هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

سردار کوهکن افزود: برنامه «حماسه ماندگار» از ویژه‌برنامه‌های زنده تلویزیونی است  که به مدت هشت شب در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد و در این برنامه از فرماندهان و رزمندگان دعوت می‌شود تا خاطرات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار