دیدار ظریف با قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس

وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ - 12October 2014

دیدار ظریف با  قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه کشورمان امروز با "الکساندروس ان زنون" قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس ملاقات کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط دوجانبه دوستانه دو کشور بر افزایش همکاری ها در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی تأکید و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

ظریف در ادامه با اشاره به گفتگوهای کشورمان با اعضای 1+5 و نقش تأثیر گذار اتحادیه اروپا در مذاکرات، خواستار ایفای نقش مستقل تر و فعال تر این اتحادیه در ادامه مذاکرات شد.

الکساندروس ان زنون قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس ضمن ابراز خرسندی در سفر به ایران ابـراز امیدواری کرد که مذاکرات ایران و 1+5 بـا موفقیت بـه پایان برسد.

وی در ادامه گفت: ایجاد اعتماد بین ایران و جامعه جهانی، زمینه را بـرای توسعه روابط در تمام ابعاد هموار می نماید.

قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس بر این موضوع تاکید کرد که اتحادیه اروپا خواهان روابط مستمر و با ثبات با جمهوری اسلامی ایران می باشد.

الکساندر ان زنون برای افزایش همکاری در زمینه های اقتصادی و سیاسی اعلام آمادگی کرد و از سفر آتی مقامات این کشور به جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم همکاریهای دو کشور خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار