مدیرکل بنیاد شهید بوشهر تأکید کرد؛

مسئولیت مردم و مسئولان در قبال خون شهدا

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: همه مردم و مسئولان در قبال خون شهدا مسئول هستند.
کد خبر: ۳۰۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 19September 2018

مسئولیت همه مردم و مسئولین در قبال خون شهدابه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست تودیع و معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در قبال خون شهدا مسئول هستند، اظهار داشت: ارزش‌های ایثارگران را باید پاس بدارند و این فرهنگ در جامعه نشر داده شود.

وی با تأکید بر اینکه روحیه ایثار و شهادت ضامن عزت و آرامش و امنیت در کشور  است، افزود: مهم این است که از فرصت خدمتگزاری در مسیر رضایت الهی به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب نمی‌توانند امنیت و آرامشی را که در کشور ما وجود دارد، تحمل کنند و با مشاهده امنیت ایران آن هم در شرایطی که درگیری و نا امنی در منطقه وجود دارد، اقدام به توطئه می‌کنند.

تشکری خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

مدیرکل بنیاد شهید بوشهر تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در هر پست و مقامی مقدس است و باید از این فرصت طلایی برای خدمت به بهترین‌ نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار