وقف 4 میلیارد تومانی توسط نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

رئیس اداره اوقاف سلسله و دلفان در استان لرستان گفت: حجت‌الاسلام محمد محمدی نماینده سابق شهرستان‌های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره اوقاف شهرستان دلفان اموال خود به مبلغ حدود ۴میلیارد تومان را وقف کرد.
کد خبر: ۳۰۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ - 18September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدی منفرد» رئیس اداره اوقاف سلسله و دلفان در استان لرستان درباره وقف اموال توسط نماینده سابق شهرستان‌های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد : حجت‌الاسلام محمد محمدی؛ نماینده سابق شهرستانهای سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره اوقاف اموال خود را وقف کردند.

او افزود: حجت‌الاسلام محمدی اموال خود را که شامل باغات و املاک واقع در شهرک امام (ره) به مساحت 30 هکتار در قالب هفت قطعه باغ و همچنین یک باب ساختمان مسکونی به مساحت 300 متر مربع را جهت استفاده به‌عنوان خانه عالم در روستای شهرک امام (ره) وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف سلسله و دلفان با اشاره به اینکه ارزش اموال و املاک وقف شده توسط حجت‌الاسلام محمدی 4 میلیارد تومان است، تصریح کرد: مقرر شده که دارایی به دست آمده از این اموال و املاک در امور، حوزه علمیه بقیه‌الله شهرستان دلفان، امورات مذهبی شهرک امام خمینی (ره) و مسجد این منطقه هزینه شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار