امام جمعه تبریز:

روحیه حسینی بودن باید بین نیروهای مسلح تقویت شود

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: امروز باید روحیه حسینی بودن بین نیروهای مسلح تقویت شود و باید بدانیم که اگر حسینی باشیم، می‌مانیم.
کد خبر: ۳۰۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴ - 19September 2018

روحیه حسینی بودن باید بین نیروهای مسلح تقویت شودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی استان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: وجه اشتراک زیادی در ایام الله حماسی هفته دفاع مقدس و عاشورا است و ما در هر دو شهید داشتیم.

وی ضمن تاکید بر تکریم پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای والامقام و رزمندگان، ایثارگری‌ها و فدا کاری‌های بزرگی انجام داده اند که عزت، اقتدار و امنیت امروزی حاصل همین امر است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فداکاری‌های نیروهای مسلح نیز در دوران دفاع مقدس افزود: متاسفانه این فداکاری ها، به نحو مناسب ثبت و ضبط نشده است.

آل هاشم بیان کرد: نیروهای مسلح عین دوران دفاع مقدس از میهن اسلامی پاسداری و حفاظت می کنند که باید قدر آن را دانست.

وی ضمن تاکید بر تقویت روحیه حسینی بودن در بین نیروهای مسلح، افزود: باید بدانیم که اگر حسینی باشیم، می مانیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری با عنوان «ما توانستیم»، افزود: این به برکت معنوس شدن با فرهنگ عاشورایی و امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اگر همگی با هم اتحاد، انسجام و همبستگی داشته باشیم قطعا دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

وی همچنین به دسیسه ها و شیطنت های دشمن از طریق رسانه اشاره و توصیه های مقام معظم رهبری را برای مقابله با این شیطنت‌ها تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها