امام جمعه شبستر تاکید کرد؛

تداوم بیان اهداف قیام امام حسین (ع) و تبیین نهضت عاشورا برای دانش آموزان

حجت‌ الاسلام «سیف‌علی محمدزاده» گفت: بیان اهداف قیام امام حسین (ع) و تبیین نهضت عاشورا برای دانش آموزان بایستی در کلاس‌های درس مخصوصاً در این ایام تداوم داشته و این نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های اصلی جامعه هستند از دستاوردهای نهضت عاشورا آگاهی یابند.
کد خبر: ۳۰۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ - 19September 2018

تداوم بیان اهداف قیام امام حسین(ع) و تبیین نهضت عاشورا برای دانش آموزانبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام و المسلمین «سیف‌علی محمدزاده» امام جمعه شبستر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ تربیت حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت باید از کلاس‌های درس شروع شوند.

وی خاطر نشان کرد: بیان اهداف قیام امام حسین (ع) و تبیین نهضت عاشورا برای دانش آموزان بایستی در کلاس‌های درس مخصوصاً در این ایام تداوم داشته و این نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های اصلی جامعه هستند از دستاوردهای نهضت عاشورا آگاهی یابند.

محمدزاده با بیان اینکه شاخصه اصلی فرهنگ حسینی مبارزه با استکبار و ظلم و ستم است، اضافه کرد: ترویج فرهنگ زینبی و فرهنگ استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان و تربیت‌های دینی از عوامل اصلی مقابله با جنگ روانی و فرهنگی دشمنان اسلام و نظام است.

امام جمعه شبستر در پایان با تأکید بر اینکه مسائل تربیتی، اخلاقی و دینی باید از دغدغه‌های اصلی مسئولین باشد، گفت: باید معلمان در مدارس در کنار آموزش، مسائل تربیتی را نیز جدی بگیرند و نسبت به افزایش معرفت دینی دانش آموزان تلاش ویژه‌ای را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار