سردار قربانی:

اطاعت از ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس اطاعت از ولایت فقیه و رهبری را رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور دانست.
کد خبر: ۳۰۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ - 18September 2018
اطاعت از ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور استبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بعد از ظهر امروز در پانزدهمین یادواره شهدای روستای علی‌آباد، سی و یکمین سالگرد پاسدار شهید «حمیدرضا رودگر» مسئول تبلیغات گردان مالک لشکر 25 کربلا و سی‌امین سالگرد شهید «قربان تترستاقی»، اظهار داشت: بنا به فرمایشات خداوند در قرآن، شهدا همیشه زنده هستند و نزد خداوند روزی و رزق دارند.
 
وی با اشاره به نقش روحانیون در دفاع مقدس و شهادت 5 هزار روحانی شهید، افزود: شهدا در مسیری گام برداشتند که الگو و اسوه آنها امام حسین (ع) است.
 
فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا همیشه حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و کارهای فراوان در کشورمان انجام شد.
 
سردار قربانی با بیان اینکه تقدیم 250 هزار شهید باعث ایجاد امنیت، اقتدار، ابهت و ارزش کشورمان شد، اظهار داشت: در نقطه به نقطه کشور شاهد سازندگی و آبادانی هستیم، هر چند افراد چیاول‌گر و دست‌دراز به اموال بیت‌المال باید دستگیر شده و با تلاش قوه قضائیه به سزای اعمال خود برسند.
 
وی با اعلام اینکه در نظام جمهوری اسلامی باید دست دزد قطع شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی به عزت و اقتدار رسید و هویت خود را از امامان معصوم گرفت.
 
فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دست اجانب و استکبار در حال چپاول از کشورمان قطع و بساط آنها برچیده شد، بیان کرد: در سال 1362 تعداد 60 گروه، حزب و دسته دستگیر شده و بازجویی شدند البته آن زمان همانند زمان امروز تمام دشمنان به فکر براندازی انقلاب بودند و در این مسیر دست به کودتا، جنگ و راه‌های دیگر زدند.
 
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشورمان با حمله اقتصادی دشمنان روبرو است، خاطرنشان کرد: عده‌ای در این مسیر خون دل و حرص می‌خورند ولی تعدادی نیز به فکر احتکار، جمع‌آوری سکه، طلا و دلار هستند.
 
سردار قربانی اطاعت از ولایت فقیه و رهبری را رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: در این جنگ باید گوش به فرمان رهبری باشیم، سستی به خودمان راه ندهیم و در اسلام ناب محمدی از بسیجیان و شهدا الگو بگیریم.
 
وی با اعلام اینکه نباید فراموش کنیم که بسیجیان در اول انقلاب و جنگ تحمیلی با دست خالی از جان مایه گذاشتند، گفت: عزت و اقتدار امروزه کشورمان حاصل تلاش و دستاورد عظیم رزمندگان، بسیجیان و شهدا است و باید از این نعمت بزرگ به بهترین شکل دفاع کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار