شعبان: جنگ سوریه ادعای بی‌طرفی رسانه‌ای غرب را آشکار کرد

مشاور سیاسی رئیس جمهور سوریه ضمن پرداختن به ابعاد جنگ رسانه‌ای غرب ضد سوریه از آشکار شدن ادعای بی‌طرفی این رسانه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ - 20September 2018

شعبان: جنگ سوریه ادعای بی طرفی رسانه‌ای غرب را آشکار کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از العهد، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه اظهار داشت: جنگ سوریه همه آنچه رسانه های غربی درباره آزادی رسانه ای و بی طرفی مطرح می کرد را برملا کرد.

وی افزود: دولت آمریکا به نقش رسانه ها در عملیات جنگی از زمان جنگ ویتنام واقف شد و در جنگهای بعدی خود، گروههای رسانه ای را در راستای ترویج طرحهای نظامی مورد نظر خود سوق داد مشابه آنچه در جنگ سال ۲۰۰۳ ضد عراق انجام داد و گروهی از رسانه ها با ارتش آمریکا همراه بودند و اخبار و گزارش هایی که به منفعت آنها بود را منتشر می کردند.

شعبان با اشاره به ابعاد جنگ رسانه ای ضد سوریه تاکید کرد: از روزهای اول فراخواندن سفیران غربی و خبرنگاران خبرگزاری ها و بستن دفاتر رسانه ای و بهره گرفتن از افرادی که با نامهای خیالی موسوم به شاهدان عینی؛ غربی ها به اخلاق حرفه ای عمل نکردند تا سوریه را هدف قرار دهند و جنگ ضد سوریه را توجیه کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار