در برنامه تلوزیونی «۳۶۰ درجه»؛

مستند حمله موشکی سپاه به «حدکا» پخش می‌شود

ششمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ماجرای حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان(حدکا) در عراق می‌پردازد.
کد خبر: ۳۰۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 20September 2018

مستند حمله موشکی سپاه به «حدکا» پخش می‌شودبه‌گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه تلوزیونی «۳۶۰ درجه»، قصد دارد در برنامه این هفته خود که از شبکه مستند سیما پخش می‌شود ضمن مروری بر تمام اتفاقات پیرامون حزب دموکرات کردستان از گذشته تا اکنون، ماجرای حمله موشکی سپاه به این گروهک تروریستی را نیز از نگاه کارشناسان مورد بررسی قرار دهد.

مستند «۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت ۲۱:۳۰ جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

۱۷ شهریور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام تروریستی حزب دموکرات کردستان عراق در حمله به پاسگاهی مرزی در شهرستان مریوان و به شهادت رساندن ۱۱ تن از پاسداران و بسیجیان این پاسگاه، در عملیاتی موشکی، مقر کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان در عراق را با هفت فروند موشک مورد هدف قرار داد تا پاسخ قاطعی به تحرکات اخیر آنان و ایجاد ناامنی در مرز‌های ایران باشد.

در این حمله بسیاری از نیرو‌های اصلی و فرماندهان شاخص این گروهک تروریستی کشته و زخمی‌شدن شدند.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار