برگزاری رزمایش بزرگ رزمی- فرهنگی ستارگان درخشان ۴ در رشت

مسئول اجرایی رزمایش رزمی- فرهنگی ستارگان درخشان ۴ گفت: این همایش به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دوم تا نهم مهرماه در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 21September 2018

برگزاری رزمایش بزرگ رزمی- فرهنگی ستارگان درخشان ۴ در رشتبه گزارش دفاع پرس از رشت، محمد لطیفی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه اجرای نمایش فرهنگی - رزمی ستارگان درخشان در طول سال‌های گذشته با استقبال کم نظیر مردم انقلابی گیلان مواجه بوده است، اظهار داشت: این نمایش رزمی فرهنگی به همت موسسه فرهنگی حسنا برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه این استقبال موجب شد تا دست اندرکاران این فعالیت فرهنگی رزمی در کشور امسال نیز تهیه و تدارک این واقعه ارزشمند هنری را تداوم دهند گفت: روند اجرای این پروژه عظیم از چند ماه گذشته در گیلان آغاز شده و به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت برگزار می‌شود.

مسئول اجرایی رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4  وسعت اقدامات این کار هنری فرهنگی را گسترده عنوان کرد و با بیان اینکه این کار هنری تنها در حوزه دکور نیازمند مساحتی حدود 800 متر مربع ساخت و ساز چوبی و فلزی است افزود: تدارک مذکور پیشرفت این اقدامات را با سختی و مشکلات فراوانی مواجه کرده بود.

لطیفی با تاکید بر اینکه با عنایت خدا و به برکت خون شهدا روند این فعالیت فرهنگی به‌طور مطلوب پیش رفته است تصریح کرد: فضاسازی محیطی و انتخاب نزدیک به 100 نفر بازیگر، تهیه حجم گسترده‌ای از تجهیزات نورپردازی و صدارسانی از موارد مهم و حائز اهمیت در این پروژ است.

لطیفی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌های مذکور در راستای برگزاری این رزمایش توسط جوانان متعهد و متخصص  گیلانی انجام‌ شده افزود: بخش نمایشی رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4 امسال به شکسته شدن حصر آبادان در جریان عملیات ثامن الائمه(ع) می‌پردازد.

مسئول اجرایی رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4 با بیان اینکه نگارش فیلمنامه، تمرین و هماهنگی تعداد زیاد بازیگران و نیروهای نظامی حاضر در رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4 از اقدامات ویژه‌ای بود که با لطف خدا و همکاری تمامی دست‌اندرکاران این کار فرهنگی ارزشمند محقق شده است.

لطیفی با تاکید بر اینکه این نمایش فرهنگی دوم تا نهم مهرماه امسال به مدت 8 شب در کیلومتر 5 جاده رشت به تهران و جنب لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در دهکده مقاومت برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش رزمی- فرهنگی ستارگان درخشان 4 در شب‌های یاد شده از ساعت 20 آغاز می‌شود.

مسئول اجرایی رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4 افزود: موسسه فرهنگی هنری حسنا در اجرای این نمایش درصدد است تا نمایه‌ای از لحظات به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس تا عملیات ثامن الائمه(ع) و از آن زمان تا به امروز را به‌صورت نمایشی کوتاه پیش چشم مردم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات پینت بال، تیراندازی با تفنگ بادی، مهد کودک قرآنی و ایستگاه صلواتی از بخش‌های جانبی این رزمایش بزرگ است تصریح کرد: در جریان این رزمایش هر شب به قید قرعه از بین تماشاگران 2 نفر به کربلا معلی و 2 نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

لطیفی با بیان اینکه این رزمایش در روز افتتاحیه میزبان فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(‌ع)‌  سردار حاج علی فضلی است تاکیدکرد: رزمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان 4 توسط سپاه قدس گیلان و با همکاری تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها